Recenze (230)
Kyberúnos (2022)
Puvodne jsem chtel napsat, ze je to takovy to laciny becko na pochmurny podzimni vecery. Po zhlednuti ale doufam, ze nikdo nema tak spatnej zivot, aby to musel sledovat. A nezapomente, je to nizozemsky film o hackerech! Reziser tedy asi ocekaval, ze na to budete koukat zhuleny, jinak si tu hruzu nedovedu vysvetlit. P.S. Jeste ze mi to predplatny Netflixu uz konci...
Kde je Anne Franková (2021)
Ta agitka na konci to úplně zabila. Jinak mi to přišlo hezky animované a celkem povedené, ale prostě konec hrozně na sílu.
Top Gun: Maverick (2022)
Bomba! Jeden z mála filmů, kde člověka vážně mrzelo, že už to končí. Zvlášť když už trojka asi (doufám) nebude. Btw. Nutnost pro fanoušky originálu!
Batman (2022)
Nechci přehánět, ale tohle se povedlo! Fincherovsky temná atmosféra Gothamu je více než důstojným nástupcem Batmana po Nolanovi. Pevně doufám, že i další díl natočí Matt Reeves... 5/5
The Gray Man (2022)
Jako ta Praha tam je samozřejmě pro našince těžko zkousnutelná, stejně tak hlášky PČR a legendární akční scéna v tramvaji... :-) Nicméně já jsem se bavil dobře, hodně povedené akční béčko, v rámci Netflix produkce velmi nadprůměrné...
21 mostů (2019)
Už jsem myslel, že se tyhle žánrový stylovky netočej. Mýlil jsem se...
Obi-Wan Kenobi - Část VI (2022) (epizoda)
Souboj Obi-wana s Vaderem patří k tomu nejlepšímu, co za dvacet let ve světě SW vzniklo! Navíc se vrátil Palpatine a Qui-Gon. Já jsem spoko... :-), ale hodně mě mrzí, že to končí, protože tyhle postavy má daleko radši, než tu moderní Abramsovu trilogii.
Uncharted (2022)
Ryzi prumernost...
Mexická jízda (2001)
Videt to v roce 2001, asi to na me zapusobi vic. Kazdopadne hodne povedene road movie ze "stare" skoly. 4,5/5
Matrix Resurrections (2021)
Uvod je rozcarovani (velmi slusne receno), pak se to rozjede a na konci je tam ten Matrix, jak si ho pamatuju.