Recenze (230)
Le Mans '66 (2019)
Dlouho jsem tenhle film odkládal. Nakonec se mi o to víc líbil. Mangold vystihl atmosféru a Damon s Balem jako vždy parádní. Víc takových filmů...
Nikdo (2021)
Při jízdě autobusem prostě musíte mít stejný myšlenky... :)
Složka 64 (2018)
Film se v mnoha ohledech lisi od knihy, ale to je v tomto pripade plus. Zaver mohl byt lepsi, ale 4/5 si to zaslouzi.
Pro balík prachů (2020)
Kdo by si byl pomyslel, jak jednou Qui-Gon Jinn dopadne :-). Jako nebyt covidovy rok, tak mi takova vec ani neskonci na disku, ale je to proste koncentrovanej filmovej odpad...
Pouze zvěř (2019)
Na francouzský filmaře (a hlavně scénáristy) už je ten lockdown delší, než by měl bejt... Snad pomůže to očkování, protože tohle se nesmí opakovat! :)
Lockdown (2021)
Ani skutečnej lockdown není dobrým důvodem zahodit 2 hodiny života u tohohle zbytečnýho filmu... :)
Svatba Jiřího Káry (2000) (amatérský film)
Kde je ten Stránskej vyprcanej? :)
Americká nakládačka (2020)
Příběh je totální WTF. Vlastně ta 1,5 hodina jde rozhodně využít lépe, koukejte třeba z okna jak prší a užijete si ji víc...
Zlaté oko (1995)
Nejlepší bondovka s Brosnanem a jedna z nejlepších vůbec...
Na mašině kolem světa: Napříč Amerikami - Andy (2020) (epizoda)
Postupně už to dobíjení radši v seriálu neřešej... :-) Nejvíc se po cestě určitě směje Klaudio, ač byl teď málem na suchu :-)...