Poslední recenze (158)
Wilsonov (2015)
Cielene nadhodnocujem 5timi (ale medzi 3-až 4 určite) pre nepochopiteľné hodnotenie csfd. Vy tu až nepozeráte na filmy, na aké ja. Krásne farebné, veselé, herecky zábavné, vtipné, (žiaden úražlivý, či dokonca tu fekálny humor si nepamätám) dobové, atmosferické. Ano je to cielene trochu jednoduché, ano má to prvky paródie (ktorá sa nepovažuje za umenie?) a áno dejovo je to ...no báchorka, ale napriek pár nudným miestam som sa kráľovsky bavil a kľudne nech to má pokračovanie so zombíkmi...
Backtrack (2015)
Jasných 5, skvelé krimi aj mystery, herecky dokonalé, hudobne príjemné a dejovo namotávajúce a určite do 75% nie jasné, veľmi potešilo, viac takýchto diel prosím. Vlak paráda ...
Tichá pláž (2003)
Vzhľadom k rozpočtu nemôžem dať menej ako 5. áno možno trošku skúsenejších hercov, hudby či kamerových srandičiek byt o zvládlo, ale dej je taká tá mystická zmes, ktorej vyústenie nie je ani tak podstatné ako atmosféra. Na minimalistický žáner slušné dielo.