Recenze (279)
Odebrat z přátel: Dark web (2018)
Doprdele, tohle na mě zanechá určitě špatný..cokoliv. Je super, že tentokrát nešlo o duchy, tohle se teda může stát určitě a to mě určitě děsí, doprdele.
Unfriend (2016)
Dobrej nápad, i když nechápu komu vadí bejt sám, je to to nejlepší na světě. Nicméně...film se mi celkem líbil, viděla sem lepší ale viděla sem i horší.
Smrt v Benátkách (1971)
Knížka byla k smrti nudná a film byl na tom podobně.
The Final Wish (2018)
Okay, zas takovej shit to nebyl, námět byl zajímavej (i když wish upon mě bavilo víc), herci taky fajn ale pak už to tak nějak ztrácelo...no zábavu. A konec taky nic moc, to jako žije v zrcadle nebo co? Jo a ten džin, haha. HAHHAHAHHAHAHA.
Obřad (2011)
Jo dobrý, škoda jen ta italština a k tomu žádnej překlad, hm..
Zabití posvátného jelena (2017)
Slušný psycho. SPOILER. Matka by se měla obětovat, abych zachránila svoje děti. Tak to teda normálně chodí...
Vražedná přání (2017)
Co to, já byla spokojená, bavilo mě to, škoda toho konce ale tušila sem to...a herci a hudba super.
Ve spárech ďábla (2018)
Tahleta "mrtvá" pipina Hannah mě doháněla k šílenství, a to mám obvykle posedlý holky ráda, haha. Naopak Megan se mi líbila, fandila sem jí, sem spokojená. Jen ten konec sem moc nepobrala, není teď posedlá ona??? Přestože se její oči nezměnily?
Anička s lískovými oříšky (1993) (TV film)
Herci tak prehravaj az to neni pekny. Rybovou nenavidim, jeji “segra” neumi hrat a ta maska je naprosto odpudiva. Hvezdicka za maximalne dobrou hudbu. No spis, jde to..
Halloween (2018)
Přestože sem neviděla předchozí díly (ah, stydím se), tohle byl totální námrd. S prominutím. Byla sem maximálně spokojená, a kdyby tohle byla hra, byla bych ještě spokojenější.