Recenze (123)
Šťastný nový rok (2019)
Jedno velké klišé... ale pobavilo. Při vzpomínce na medvěda se směju ještě teď. :-)
Úhoři mají nabito (2019)
Něco tomu chybí, něco zase přebejvá... Stačilo by pár drobnejch změn ve scénáři a mohl to být akční, zábavný, možná i dramatický kousek. No, ale jak už se posledních 30 let v českém filmu děje (až na výjimky) není to NIC.
Drahokam (2019)
moc hektický a uřvaný.
Brána válečníků (2016)
Může zaujmout především mládež...20+ už asi nee
Kdo je Harry Crumb? (1989)
před jedenácti lety jsem hodnotil za 5*, ale asi stárnu no takže to změním a je to jen tak tak za 3* Candy se snaží, ale já už se tomu tolik nesměju jako dřív... přeci jen je film 30let starý.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Knížka je knížka, ale lépe natočit to asi nešlo.
Se strachem v zádech (1986)
32 let po vzniku a není to skoro znát... bavil jsem se královsky. Jen se divím, že mi tento kousek tak dlouho unikal...
Circle: Uzavřený kruh (2017)
No tak jsem si trochu ublinknul. Bojim,bojim, že už to tak funguje. Myšlenka, že budou všichni na jedný soc.síti a všechno bude veřejné a super je hezká jako komunismus, ale víme že to prostě fungovat nemůže a nebude a hrůza co nás čeká a nemine. brrrr
Baby Driver (2017)
Hlavní hrdina mi přišel celkem nesympatickej vono taky spolupracovat s Kevinem se na vás musí nějak podepsat. :-D
Já, pomsta (2016)
Další Přání smrti? Ano. Nevadí, mě to baví. :-)