Poslední recenze (103)
Drahokam (2019)
Chaotickej film kde sem nerozumel nikomu skoro ani slovo a to mi to rvalo na celej obyvak.. je sice hezky dodat filmu hodne dialogu ale aby mluvilo 6 lidi najednou je nesmylsny!! Nazval bych to nejurvanejsi film co sem kdy videl.. jedna hvezda za to, ze poukazali na zavislost na hazardu a dalsi hvezda ze ten konec, ten tomu dodal stavu.. jinak “herecky” vykon pana Sandlera byl spis podprumernej.. at zustane radsi u komedii..
Joker (2019)
Co by sem k tomu mohl jen dodat.. film Joker, byl uplne z jinyho soudku nez film kde hral jak nejlepsi Joker na svete pan Ledger a nebo ne tolik dobry Joker pan Leto.. Tento brilantni psychologicky a zaroven mozek drasajici filmovy poklad mi vyvrtal do palice takovej krater, ze na nej jen tak nezapomenu.. dovolil bych si rict, ze jsem v zivote nevidel lepsi herecky vykon, nez ktery predvedl pan Phoenix.. Hudba, kamera, scenar vsechno tohle sedelo do posledniho puntiku na vybornou.. Boze odchazel sem z kina tak nejak “Rozpolceny” ...
Miss Hanoi (2018)
Ty fraze, dialogy, to je neco strasnyho.. zvuk taky ostuda.. spis se na to nedalo nez dalo koukat.. a Anicka jako strazmistr moc uvedomela.. jedina hvezda za snahu..