Oblíbené filmy (10)
Dogville (2003)
Mrtvý muž (1995)
Den, kdy se zastavila Země (1951)
Amélie z Montmartru (2001)
Cesta do fantazie (2001)
Velká ryba (2003)
Big Lebowski (1998)
Dracula (1992)
Zbytečná krutost (1984)
Po dlouhý době film co mě fakt dostal. Výborná atmosféra a příběh. Naprosto uvěřitelné absurdní scény nabírali na obrátkách a konec byl dokonalej. Holt Coenové dřív uměli dělat opravdu dobrý věci.