Poslední recenze (159)
The Last of Us (2023) (seriál)
Jako absolutní fanda hry, musím konstatovat, že tento seriál mě v mnoha ohledech zklamal. První věc co bych vytknul je hlavní představitelka Ellie. Může to znít hrozně povrchně, ale zkrátka Ellie taková nebyla a to nemyslím jen po fyzické stránce. Její chování mi chvilkami přišlo jako od rozmazleného spratka a v porovnání s Ellie ze hry to byl sakra rozdíl, ano působila drsně, ale rozhodně ne, tak protivně jako Bella (možná jsem až příliš zaujatý). Zároveň nejdůležitější věc vztah Joela a Ellie nebyl rovněž dokonale vyjádřen, což mě mrzelo asi nejvíce (poslední dva díly to zachraňovaly). Další věc co mě zklamala, byl počet epizod a zároveň i stopáž. Samozřejmě našlo by se mnohem více věcí, jako třeba extrémně málo akce, nakažení šli do ústraní atd. Některé změny by se daly pochopit v rámci seriál vs. hra, ale co měl být sakra třetí díl ? Obzvlášť, když je tak málo epizod! Napadá mě snad jen dnešní flow rovnovážnosti pohlaví, sexuální orientace, nebinárních osobností a já nevím co ještě. Zkrátka slabé tři díky určitým klíčovým prvkům, které zůstaly věrné hře a absolutně úžasné hudbě od Gustava.
Děsivé dědictví (2018)
Nevěřil jsem, že by něco mohlo překonat takovou lahůdku jako je V zajetí démonů, ale přece jen. Způsob jakým se Vám film zažírá pod kůži a každou další minutou Vás děsí více a více je neskutečný. Pro nadšence hororů se rozhodně jedná o neobyčejný kousek.
Zápisník jedné lásky (2004)
Tomu říkám láska :) .