Recenze (417)
Grindhouse: Thanksgiving (2007)
lol
Sonic X (2003) (seriál)
Podle roku výroby tohle neni ten Soník co sem se něj díval vždycky než sem šel do školy, ten byl ale dobrej!
Magnum - Na Havaji nešňupejte (1980) (epizoda)
Seriál mého dětství
Ro(c)k podvraťáků (2006)
lepší než Rafťáci, ne tak "dobré" jako Snowboarďáci
Beat Street (1984)
Taková hip hop Pomáda. "Tohle neni New York, to je Bronx!"
Moonwalker (1988)
tímhle filmem začíná hvězdná několikaletka Joa Pesciho i Michaela Jacksona
Naprosto osvětleno (2005)
dost haluz, a oskara tomu kdo vybíral herce :-)
Všichni dobří rodáci (1968)
Podepíšeš!
Úpis (2005)
Tento způsob filmu zdá se mi být poněkud nešťastným :-)
Rychle a zběsile (2001)
Mám zkušenost s tím, že komu se tenhle film líbil tak je vždy naprostý hňup a kdo ho jednostranně odsuzuje je rádobyintelektuál