Recenze (417)
Svěrací kazajka (2005)
Kdyby to byl první film který bych viděl na toto téma tak jasných pět hvězdiček ale po všech těch skvělých filmech je to jen velké zklamání
Provaz (1948)
hmmm zajímavé
Byt (1960)
super oldschool komedie, možná zbytečně dlouhé
Nebezpečné myšlenky (1995)
něco tomu prostě chybělo, ale Coolio rulezz
Zběsilý útěk (2006)
Kvalitní akční film
Veselé obludy (1994) (seriál)
super seriál, chtěl bych ho sehnat
Město ztracených dětí (1995)
hmmm divné, moc divné, prostě divné
Batman (1989)
Nejlepší batman. Jen Michael Keaton, který je skvěým Beetlejuicem, není moc dobrým Brucem Waynem
Vertical Limit (2000)
úvodní scéna mě šokovala, nic dalšího už ne