Recenze (871)
Eragon (2006)
príbeh to nemalo, ale Saphira bola rozprávková. a hlavný hrdina správne nadšený a sympatický (a aj oko potešil). Robert Carlyle démonický, John Malkovich len na chvíľu, ale poriadne, Jeremy Irons tak akurát mentorský. a som zvedavá na ďalší diel (ak vôbec bude)
Legenda o Zorrovi (2005)
toto bolo zo srandy. lebo to dúfam nemohli myslieť vážne. a bol tam Rufus Sewell a Antonio rozrpával španielsky. takže za 3 :)
Vodní svět (1995)
vôbec to nie taká katastrofa, ako mnohí tvrdili. len taká príjemná, zľahka predražená oddychovka
Vesnice (2004)
všetci od Shyamalan niečo očakávajú a sú sklamaní, keď im to nedá. a to až tak, že si vôbec nevšimnú, že im dal presne to, čo si vypýtali. záver bol nielen prekvapivý, ale aj smutnou výpoveďou o svete
Daredevil (2003)
prišiel Colin Farrell, povedal "Nice." so sexi írskym prízvukom a ja som v tom bola až po uši. moc viac si z toho nepamätám.
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
tí herci. tie exteriéry. ten príbeh. tá hudba. me likes a lot
Mušketýr (2001)
toto nezachránil ani sexi Justin, za ktorého je tá jenda hviezdička
Zorro: Tajemná tvář (1998)
je to zábava, ktorú siužívajú nielen Antonio s Anthonym a Catherine
Zámek hrůzy (1999)
ja som sa bála. lenže som to celé tak nejak vôbec nepochopila. nie som si istá, či je chyba vo mne, alebo v scenári. a okrem toho zabili Owena :(
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
priebežne som to pozerala a ako zábava na sobotný podvečer to nebolo najhoršie. a niektorí tí chlapci boli celkom yummy :)