Recenze (268)
Kingsman: První mise (2021)
Nebolo to zlé ale v podstate skoro celý film len kecali a ku koncu poriadna akcia....
Eternals (2021)
Už by aj stačilo tých superhrdinov....
K zemi hleď! (2021)
Veľmi príjemné prekvapenie,skvelí herci a dej a ukážka ako to vo svete funguje...
Matrix Resurrections (2021)
Zbytočné pokračovanie .....
Není čas zemřít (2021)
Celkom dobré ukončenie,už by ani nemuseli pokračovať v sérii.Za mňa veľmi dobrý koniec.Ďaľší Bond by mohol byť Jason Statham alebo Tom Hardy....
Red Notice (2021)
Americká pocornovka,trocha lepší priemer,vtipné,akčné,je na čo pozerať,nuda nieje,ale raz pozrem a potom na druhý deň zabudnem o čom to bolo,nebolo to zlé ale len známi herci nestačia.
Duna (2021)
Moje obavy sa potvrdili.Efekty,skvelí herci a drahý film ale to je tak všetko.Inak nuda ale len kecy.Napätie,akcia žiadna,len kecy.Prestrelené hodnotenie...
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Na jedno pozretie dosť slušné,nenudil som sa.Ale toto všetko bolo už dobre zvládnuté v Ready player one...
Roztříštění (2019)
No vôbec som to nečakal,hlavne ten záver.Tomu hercovi som to žral do poslednej chvíle.Riadny mindfuck...
Krvavě rudé nebe (2021)
Skvelý európsky film o upíroch.Nečakal som to...