Recenze (268)
Voyagers - Vesmírná mise (2021)
Nebolo to zlé.Mne sa to páčilo.Len tam bola blbosť,že ako dohľad tam bol len jeden človek,to sa mi tam nepáčilo.Inak fajn,slabšie 4 hviezdy...
Away (2020) (seriál)
Mne sa to páčilo.Určite lepšie ako Lucy in the sky alebo Proxima s podobnou tématikou.Tie rodinné,citlivé záležitosti mi tam nevadili,pekne tam zapadli a nebolo toho až tak veľa.Okrem toho,keby to tam nebolo,tak to má možno 3-4 epizódy a nie 10...Pekne to odsýpalo,bolo to zaujímavé a bavilo ma to...
Rytíři spravedlnosti (2020)
Skvelý príbeh,herci,skvelý film.Američania môžu ísť do piče s tými ich filmami.Kvalitný európsky film!!!
Godzilla vs. Kong (2021)
Čakal som iba sekanicu 2 príšer(čo by bohate stačilo) a oni to takto dojebali.To čo bola za kokotina?Či dutá Zem,tie technológie alebo tá Mechagodzilla?Celkovo dej bol čudný.OMG.Načo to tam dávali...Och joj.Slabý priemer,fakt sklamanie...
Drž hubu! (2003)
Skvelá francúzka komédia.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Ano,pekne.Je to to isté len predĺžené.Scény,ktoré natiahnú čas,nič viac...
Kosmický hřích (2021)
Nebolo to až také hrozné,len škoda že rozpočet tu bol taký nízky.
Monster Hunter (2020)
Jedna hviezda len za Millu Jovovich.
Pach krve (2021)
S původným Wrong Turn to nemá skoro nič spoločné ale ako iný film celkom fajn...
Čističi vesmíru (2021)
Nebolo to najhoršie,ani najlepšie.Tak na jedno pozretie.Celkom fajn scifi.Efekty,humor OK ale zbytočne dlhé.