Recenze (268)
96 hodin: Zúčtování (2014)
Prvý a druhý diel ok,mám tie filmy rád.Ale tretí film je zbytočný...
Robin Hood (2018)
Je to moderný remake ale slabý....
Synchronic (2019)
Zaujímavý film,celkom prekvapil...
Za čárou (2021)
Mne sa to páčilo.Akčná jednohubka.Bavilo ma to,akcia slušná,rýchlo to ubiehalo.Hodnotenie tu je dosť málo.....
Kolskaja sverchglubokaja (2020)
Rusi celkom dobré.Atmosféra a prostredie celkom fajn,len zbytočne dlhý film...
Wonder Woman 1984 (2020)
Prvý diel bol v pohode ale toto je zbytočný a blbý film....
Skylines (2020)
Ukončenie tejto rozprávky...
Nezvaný host (2020)
Námet otrepaný a nudný,nízkorozpočtová blbosť,Willis sa asi nudí....
Půlnoční nebe (2020)
Clooney celkom fajn,oddychovka ale inak nuda a blbosť.Je to podľa knihy ale novoobjavený obývateľný mesiac Jupitera.ochhh.Možno max baktérie...Veľa vecí nevyvetlených,čo sa stalo na Zemi,domysli si sám...
Tenet (2020)
Slabé,nudné a zbytočne zložité.Veľa vecí nevysvetlených.Visuálne celkom fajn ale len to nestačí...