Oblíbené filmy (10)
Dravci (1999)
Kanibalská romance o morálce, dobrém gáblíku a kolonialismu, navíc s dokonalou hudbou.
Šílený Max (1979)
Jediný film, který mi v dětství zakazovali (na rozdíl od Komanda, Terminátora nebo Ramba). Stejně jsem se na něj ale potají v osmi podíval a byla z toho láska na celý život.
Vzpoura strojů (1986)
King je pitomec, když se mu tenhle film nelíbí. Stvoří mistrovské dílo a ani to nepozná. Trapas.
Romper Stomper (1992)
Fantasticky syrové a uhrančivě modré. (pozn. koment přepsat)
Tetsuo (1989)
Viděno cca 126x a pořád dobré, ba možná pokaždé o šroubek lepší.
Aftermath (1994)
Láska na pracovišti je prostě tabu.
Dům tisíce mrtvol (2003)
Jeden z nejlepších hororů natočených po roce 2000 a velký příslib. Pak už to ale Zombiemu moc nešlo. Škoda.
Věc (1982)
Biják, který jsem si zamiloval v době, kdy jsem ještě ani nedokázal přečíst titulky. Nesrovnatelně lepší než první adaptace předlohy z 50. let. Pravidelné opáčko každou zimu a ten film zraje jak víno.
Bronson (2008)
Napoprvé 1*, napodruhé, 3*, napotřetí za 5* a už to tak zůstalo. Každý v sobě máme kousek Bronsona, ale většinou je lepší držet ho zkrátka.
Ohnivé ulice (1984)
Dobrý trik dát na úvod scénu s mokrou silnici nasvícenou neonama. To pak vždycky vydržím až do konce, kdyby tam náhodou byla ještě jedna.