Recenze (180)
Aquaman (2018)
Paráda....všechno pěkný. Trochu predvidavy scénář, ale to k tomu patří... dal bych 5. Ale bohužel mě úplně srazil na kolena černý "Ironman" se želvy hlavou...to byl nesmysl. Hlava byla jak kopie z Hellboy (Johann Krauss)....skoda
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Letos jsem poprvé viděl i ze syny...jak jsme se zasmáli. Několikrát jsem je musel upozornit, že jsou to herci a nemají to nikdy zkoušet... prostě parada
3:15 zemřeš (2005)
Když se v noci vzbudím, vlastně nad ránem. A je okolo 3.15, tak si tento horor vybavim. Je chytlavy...asi tak by měl horor zůstat v podvědomí...
Třetí princ (1982)
Krásné prostředí...krásný děj. Pohádka jak ma být... vzpomenu si vždy na dětství.
Vánoce naruby (2004)
Tohle musím udělat, až děti vyletí... jinak film je průměrný. A kombinace herců je pro mě deprimující....když vidím manželku Arnolda a Kutila...
Dr. Dolittle (1998)
Já prostě tyhle filmy mám rád...
Princ Bajaja (1971)
Bajaju jsem nikdy nemusel... Ale tahle verze my byla příjemná...
Princ a Večernice (1978)
Pohádka nejen na vánoční období... R. Brzobohaty je neúnavný v žádné roli a věku...
Pyšná princezna (1952)
Pohádka nám ukazuje jak bylo krásně...
Zorro: Tajemná tvář (1998)
Banderas a Zeta....jaký Ďábel je dal dohromady... A Hopkins na konec... tomu říkám obsazeni... Hezký film.