Poslední recenze (4 502)
Hlasy mrtvých (2023)
Nechal jsem se napálit sympatickým posterem a faktem, že jméno Freya Allan se v blízké době asi bude skloňovat často. Jenže Hlasy mrtvých jsou fakt špatné, neděsivé, a ikdyž ty pravidla sklepa a vlastně všechno kolem působilo zpočátku zajímavě, tak postupně to různými makovými zvraty šlo celé do kopru.
Rivalové (2024)
Lucovo skákání v čase mě bavilo hodně, Zendaya poprvé vlastně taky (konečně jsem uznal, že na ní asi něco fakt bude), oba kluci skvělí, no ale na plnou palbu to rozhodně není. Reznor nesedl (byť i díky němu to má hodně Social Network vibes) a závěr jsem moc nepobral. 7.5/10
Černý telefon (2021)
Derrickson nezklamal. Sice spíš thriller než horror, ale správně nepříjemný (hlavně díky Hawkeovi a jeho masce) a stejně tak bych se ho nebál doporučit odrostlejším dětem. Hlasy z telefonu vadily (na mě teda až moc mysteriózno), ale ta atmosféra tady plus cca celá první 1/2 filmu je parádní. 7/10
Poslední deníček (3)
Systém hvězd
Cca od 2019 takhle. 5 hvězd 10/10, 4 hvězdy 8-9/10, 3 hvězdy 6-7/10, 2 hvězdy 4-5/10, 1 hvězda 2-3/10 . Zbytek odpad.