Recenze (115)
Grandhotel Budapešť (2014)
Tohle jsem potřeboval, hravá, pestrá, barevná, vizuálně dokonalá groteska plná skvělých nápadů a ještě skvělejších herců. Nelze snad ani srovnat s žádným jiným filmem, protože Grandhotel žije svým světem plným nadsázky, humoru a dokonce i dramatu.
Na hraně zítřka (2014)
Je to zvláštní, ale je to jako kombinace úvodní scény zachraňte vojína Ryana a na hromnice o den více revival. Do toho samozřejmě mimozemská invaze, kupodivu dobře snesitelnej Cruise a film baví, utíká a je to celkem ne zas až tak blbá jízda. Jeden z top 2014.
Dead Snow: Rudý vs. Mrtvý (2014)
Překvapení roku, kterému celou stominutovou stopáž ani na chvilku nedojde dech. Tvůrci se rozhodně nebojí zajít daleko a některé scény dotahují až do témeř geniální černé grotesky. Narážka na Breivika, u které si nejeden nespokojený nor zanadává, do toho zabíjení nemluvňat, dětí, důchodců, tělesně postižených a jako třešnička na dortu je tu soulož se zombie za zvuku Total Eclipse of The Heart. Ne každý má smysl pro tento humor, ale já ano. Čistý filmový, nazi zombie holokaust. Pět dávám za odvahu, nápady, humor a hlavně za brilantní technické zpracování filmu jako celku a mimochodem humanisti, požírači kytek a moralisti můžou jít do prdele. Ahoj.
Iron Man 3 (2013)
Sice nejsem velkej fanoušek Iron Mana, ale tomuhle nemůžu po filmovej stránce skoro nic vytknout. Vtip, napětí, akce a skvělí herci.
Hořící keř (2013) (TV film)
Přicházel jsem tomu pomalu na chuť až jsem nakonec přišel. Po dlouhé době skutečně kvalitní český film z dob, kdy Češi byli ještě vlastenci a komunismus byl úhlavní nepřítel. Ale po výsledcích z voleb 2013 je vidět, jak rychle také Češi na tu dobu zapomínají ....
Svatba Jiřího Káry (2000) (amatérský film)
Nejlepší český dokumentární film všech dob
Osamělý jezdec (2013)
Depp a Verbinsky neznamená vždy záruku kvalitního filmu, jak jsme se přesvědčili v posledních pirátech, ale Lone Ranger není špatný film. Sice má svoje mouchy, ale to mu odpouštím, protože je to western, který ani sám sebe nebere vážně :-)
Černobylské deníky (2012)
Je to pěkný, ikdyž vlastně ani ne
Millerovi na tripu (2013)
Rozhodoval jsem se mezi 3 nebo 4, nakonec 4, je to příjemná komedie, která si na nic nehraje, příjemně utíká a herecký ansámbl je také bez chyb. Problém je, že za týden si na to vůbec nevzpomenu.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Skvěle natočené, skvělá star-trekovská zábava, skvělý herci, skvělé vizuály, ale spíš mám problém s tím, že to ve mě nic hlubšího nezanechalo.