Reklama

Reklama

Dvojník

Trailer

Obsahy(1)

V blízkej budúcnosti sa žena menom Sarah (Karen Gillan) dozvie, že je nevyliečiteľne chorá. Aby zachránila svoju rodinu pred bolesťou zo straty, rozhodla sa pre svoj klonovací postup a vycvičí klon, aby sa cítila ako ona. Potom sa však Sarah zázračne uzdraví, čo ju privádza k novému problému: v spoločnej budúcnosti ľudia nemôžu existovať dlhšie, ako je časový limit ich klonov. Podľa zákona musí Sarah a jej klon nakoniec medzi sebou bojovať až do smrti. (ČSFD)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (58)

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Za mne výborně mrazivá weird artsy festivalovka, která je bizární, znepokojivá a pro mne hodně nepříjemná. Riley Stearns mi sedí, už jeho předchozí prvotina Art of Self Defense byla velká pecka a tady jede podobný styl. Hodně mi jeho styl připomíná Yorgose Lanthimose ( Humr, Zabití posvátného Jelena) a po dlouhé době mě dialogy bavily tak moc, že jsem schopný tolerovat i absenci Gore a akce. Film se odehrává v blízké budoucnosti, kde lidé, kteří umírají mají možnost se naklonovat a tím je i Karen Gillan, která se dozví, že je smrtelně nemocná a příliš času ji nezbývá. Herci se chovají lehce jako roboti, ale mně to příšlo zvláštní a rozhodně zajímavé ( úvahy, dialogy, nevídaná mluva- tohle mě hodně drželo v pozornosti), navíc je tu fakt odporný systém s drsnými pravidly, zkrátka svět, kterého se dožít nechceš. Herecké výkony TOP, Aaron Paul vyloženě výborný, atmosféra je hodně depresivní, je tu pár zajímavých zvratů a rozhodně je zde i zajímavý konec. Mě tahle provokativní a znepokojivě bizární depka moc sedla. Když o filmu po skončení dokážu mluvit i půl hodiny je to dobré znamení. Místy mi bylo tak nepříjemně ( situace, které hlavní hrdinka zažívá jsou Level Hell) že to mělo pro mne i hororové prvky. Příběh 4/5. Akce 1/5, Humor 3/5, Násilí 1/5, Zábavnost 4/5 Hudba 3/5, Vizuál 3/5, Atmosféra 4/5, Napětí 2/5, Emoce 4/5, Herci 4/5. 7.5/10. ()

AffectedFace 

všechny recenze uživatele

Celkem těžké ohodnotit snímek, kterej se snaží tvářit jako převrat, ale přesto je to levnej brak. Scénář prvních čtyřicet minut funguje bezchybně, až pětihvězdičkově, poté se zasekne na stejné lince a už nepřináší žádné zajímavé zvraty a vede do silně mysteriózního finále, u kterého je nutné zaměřovat se na detaily dialogů (což bylo fajn, ale nakrátko). ()

Reklama

Morholt 

všechny recenze uživatele

Ten dvojnický koncept se mi vlastně moc líbil. Podmínky, kdy si jde pořídit klon či opatření, ve chvíli, kdy se situace originálu mění, to všechno značilo, že u toho někdo přemýšlel. Ale zpracování mi přešlo bezkrevné i bez emocí. Co se Karen Gillan týče, tak tu mám jindy docela rád, ale tady jsem si přál, aby se ve své dvojroli zabila navzájem. Škoda. 40% ()

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Nízkorozpočtové scífko sice s poněkud slabou až slabomyslnou zápletkou, ale s tuze zajímavou stavbou příběhu i režií. Děj je většinou statický a extrémně neakční, jeho postavy svou strojovou mluvou i pohyby připomínají androidy, obsah jejich dialogů je místy absurdní, výsledná atmosféra filmu je artová až surreálná. A na první pohled jednoznačný závěr se v samém závěru stane závěrem částečně nejednoznačným a divák se může svobodně rozhodnout, jakou ze dvou nabízejících se point si zvolí jako tu správnou, protože tvůrci mu nejednoznačností závěru dávají svobodně na výběr (ale to může být jen můj subjektivní pocit a pointa je přece jen jenom jedna a je úplně jasná). Sice se v žádném případě nejedná o nějakou popkulturní blbůstku pro žrouty popcornu, ale nečekejte ani nějakou hlubokou psychologii a existenciálně výjimečně silný zážitek. Silné tři. ()

honajz2 

všechny recenze uživatele

Pseudo-intelektuální sci-fi, ze které je ta opravdu silná inspirace Lanthimosem strašně znát, takže má i hromadu shodných prvků - bezemoční herectví, neexistující psychologii, slabě vykreslené postavy, žádná hlubší myšlenka nebo přesah, časté zoomování, zajímavá zápletka, která je sice vedená bizarně, ale zároveň strašně slabě a k ničemu nedospěje... A mě osobně Lanthimos nesedí vůbec a považuji ho za silně přeceňovaného, takže když mi tohle přijde jako jeho béčková verze, je jasné, že to moje hodnocení nebude vůbec dobré. Mám strašně rád všelijaké bizarnosti, ale tomuhle pozérskému typu jsem nikdy nepřišel na chuť a netuším, co na nich obdivovat. Tyhle filmy jsou podobně nepropracované a hloupé jako kdejaké hororové céčko, jenže se tváří dostatečně jinak a odlišně a svoje nedostatky obhajují tím, že je to prý umělecký záměr. A některým to bohatě stačí. Prostě je to další z těch filmů, které jsou nejideálnější pro ty lidi, co si dají jeho plakát na profilovku a snaží se tím před všemi strašně machrovat, jak moc jsou nároční diváci jsou a jak koukají jen na těžké umělecké filmy. A pak si to člověk srovná se skutečnými umělci, jakými byly třeba Bergman nebo Tarkovskij a dojde mu, že označit něco takového jako artový film je pro tenhle druh filmů spíš obrovskou urážkou. Sorry, ale tohle fakt není pro mě, i když natočené to je celkem slušně. Btw, ta urputná snaha být jako Lanthimos a strašně napodobovat jeho bezemoční postavy tu byla místy tak přehnaná, že mi to přišlo až směšné. A to už je co říct, mě přijde směšný i celý Lanthimos. Lepší 1* ()

Galerie (14)

Reklama

Reklama