Režie:
Halina ReijnKamera:
Jasper WolfHudba:
Rich VreelandHrají:
Amandla Stenberg, Maria Bakalova, Lee Pace, Pete Davidson, Rachel Sennott, Myha'la, Chase Sui Wonders, Conner O'MalleyVOD (4)
Obsahy(3)
Skupina bohatých dvacátníků plánuje večírek na odlehlém rodinném sídle. Společenská hra se rychle vymkne kontrole a stane se smrtelně nebezpečnou. Svěží a zábavný pohled na falešné přátelství. (HBO Max)
Videa (2)
Recenze (91)
Nápad a finální vtipné rozuzlení rozhodně chválím. Bohužel tento snímek žalostně selhává v rámci extrémně nesympatických a retardovaných postavách. Jediná postava zde není kdovíjak zajímavá a zejména všechny ženy jsou si nesmírně podobné. Navíc se tento film točí skoro celý jen kolem žen a různých lesbických mnohoúhelníků. Brzy film začne neskutečně nudit a plyne extrémně šnečím tempem ke vtipnému finále. Bohužel, finále je zřejmě jediným světlým momentem. Jinak je to přehlídku nudy, kde nezavadíte ani o zrnko napětí a s hororem tohle nemá absolutně nic společného. Velké zklamání. [25 %] ()
Prvých 30 min. treba skočiť. Keď to konečne chytí grády, tak má človek pocit, že miestami sleduje paródiu, pričom samotný záver, ktorý by mal v prípade takéhoto námetu ponúknuť dostatočne nečakaný “twist”, len čiastočne naplnil očakávania. Max priemer, lebo aj samotné mordovačky sú asi tak originálne, ako u alkoholika liter vína pred spaním .. ()
V první půlce mě to dost štvalo a nudilo, parta blbů do jednoho otravná a nenacházel jsem v tom žádné divácké uspokojení, ve smyslu že by to bylo jakkoli napínavé, zábavné nebo satirické. Závěrečná zhruba třetina naštěstí o dost lepší, když už tam ty blbky zbývají asi jen čtyři a tváří v tvář mrtvolám okolo se dohadují o píčovinách, tak už tam nějaký ten dobře mířený osten vůči gen Z a jejím "problémům" cítit je. Vypointování záhady výtečné, byť mě při sledování napadlo, že to bude něco v tomhle stylu. ()
Among Us: ve filmu...... Jen kulturní barbar by nechtěl vidět film, ve kterým se opilý a zdrogovaný mileniálové zabíjej navzájem. Bodies Bodies Bodies je totiž bravurní [post]modernizací, ale kupodivu i parodií subžánru slasher se vší parádou. Jde tak o nečekaně zábavnou a geniálně vypointovanou hru s diváckým očekáváním, gen Z stereotypy [falešná kamarádství, milostný vztahy, narcismus], anti-hororovými prvky a kolektivní paranoiou, a celkově vzato jde o jeden z nejzábavnějších who-dun-it filmů za poslední roky. Kdekdo by tomu mohl vyčítat, že jde o dost jednoduchou late-summer vyvražďovačku pro tik-tokovou generaci, kde jsou výrazný chyby ve střihový skladbě (dveře jsou v jednom záběru otevřeny, v druhým zase zavřeny; to stejný platí i pro využití filmové krve). Jenže mě bohatě stačilo aby si film dělal prdel z klišé svýho žánru a já se náramně bavil. Pak už jen na divákovi záleží, zda bude hádat, kdo je sussy baka.... No a bulharka Marie Bakalova je moje nová crush a jedna z nejzajímavějších vycházejících hereček současnosti. Už teď se nemůžu dočkat na sequel Bodies bodies bodies bodies a prequel Bodies bodies. Skvělá práce Halino, Agatha Christie by z tebe měla radost! [#A24RULES!] ()
Jeden z těch hororů, co měl v USA celkem úspěch a tady ho nikdo nezná. Hrdinkou je (woke) lesbická černoška, kromě ní je tu parta i na slasher mimořádných dementů a někdo je začne vyvražďovat na garden párty. Po půlhodině byste všechny pozabíjeli sami kdyby to šlo a je to na odpad. Pak se světe div se rozjede celkem slušná paranoia, ve které na sebe nejlepší "kamarádky" vyvalí takovou špínu, že jsem nestíhal žasnout. A pointa je taková, že jsem nevěděl jestli se smát, uznale pokývat hlavou, nebo být naštvaný, že si ze mě režisérka dělá prdel. Je to tak na 50%, nicméně postavy opravdu na zabití, o slušnou vraždu nezavadíte a režisérka nezvládá natočit ani akci aby to nevypadalo jako totální chaos. 3* si to nezaslouží, lepší 2* ano. ()
Galerie (21)
Photo © A24
![Hádej, kdo je vrah - Z filmu](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w663/files/images/film/photos/166/533/166533426_6ab53a.jpg)
Zajímavosti (41)
- Několik kritiků poukázalo na vliv Agathy Christie, konkrétně jejího detektivního románu „And Then There Were None“ z roku 1939. (Johnny.ARN)
- Kameraman Jasper Wolf občas držel vedle kamery malou svítilnu, která zapadala mezi vlastní osvětlovací nástroje postav. (Johnny.ARN)
- Pasáž, kdy se při hře mlátí, se režisérce Halině Reijn líbila, protože jí připomněla, že vyrůstala v holandské komuně hippies. Tento druh „rituálů“ ji zajímá v rámci skupiny přátel, kteří si hrají s „bolestí, zábavou a erotickým napětím“, uvedla režisérka. (Johnny.ARN)
Reklama