Reklama

Reklama

VOD (1)

Třiadvacetiletá vrcholová sportovkyně Andrea se připravuje na olympijské hry v Atlantě. Jako mistryně republiky ve skoku do vody nic jiného než tvrdý svět tréninků a závodů nezná. Až do chvíle, než si poraní páteř. Její sportovní kariéra náhle končí. Touha po úspěchu ji ale přivede ke kariéře pornoherečky. Stejně jako své tělo ovládala a využívala ve sportu, využívá jej při natáčení pornofilmů. Má slávu, peníze, komfortní život, nezávislost. Nakonec ale přece jen musí zpomalit…
Film je inspirován příběhem Andrey Absolonové, která byla v 90. letech jednou z našich nejúspěšnějších skokanek do vody a posléze neméně úspěšnou pornoherečkou Leou De Mae. (Bontonfilm)

(více)

Videa (24)

Trailer 2

Recenze (270)

FrankSusta 

všechny recenze uživatele

Za jednu z mála chyb, co tento film dle mého skromného mínění dělá, je to (že ho nikdo nepochopil a nikdo za něj není vděčný, zatímco byste měli být naprosto nadšení, že v česku vzniknlo něco takhle vizuálně úchvatnýho a odvážnýho), že končí. Nebo-li, aby to laikové pochopili, první dojem tento film vytvoří dokonalý. Naprosto udiven jsem zůstal sedět v sedačce kinosálu po skončení hlavní části filmu a nastoupení titulků a přemýtal si v hlavě, co jsem právě viděl (a taky jsem přemýšlel, jak se teď asi dostanu domů, protože projekce nebyla v úplně ideálních podmínkách, ale to je jiný příběh a moc moc vysvětlování). Zaprvé jde o to, jak je explicitní. Což je naprosto v pořádku. Jakoby, byl jsem na 15+ verzi (na 18+ by mě totiž neměli správně pustit a nechci pokoušet osud - mimochodem, asi Vám teď dojde jeden z důvodů, proč jsem na film šel... a stydím se za to😂) a množství té explicitnosti mě překvapila. Už jen proto byste měli být rádi, že toto vzniklo v Česku, protože odvaha tohoto filmu a to, že se nejedná o prosto prostou nahotu (jakože je součástí děje a nehraje jen na efekt) je fascinující. nebere si to servítky a dokáže si to se vším všudy obhájit název. Ukazuje to totiž (nejen) ''její'' tělo ve všech možných světlech a úhlech pohledu a postupně s ním prožijete až neuvěřitelné niterní propojení, tak na Vás zapůsobí. Jede to od začátku do konce a opravdu to cením, jakou si dali práci, aby to udělali co nejvěrohodnější a co nejemotičnější. Dále to má úžasnou kameru, která je prostě světová. Jako reálně tam není jediný záběr, co by byl pře- nebo podsvícený, pře- nebo podexponovaný, zkrátka žádný takovýhle typicky český nešvar (celkově, přišlo mi to technicky mnohem propracovaněšjí než kupříkladu mnou opěvovaný Bod obnovy). Klára Belicová (zmiňuji kameramana (kameramanku jménem, to sám o sobě často nedělám) předvedla naprostou filmařskou špičku, opradu smekám a musím nastudovat její filmografii. Další věc, co je na filmu naprosto dokonalá, je herecké obsazení. Natalia Germani předvádí naprostý životní výkon (jako, asi jsem ji jinde neviděl, ale nebojím se to nyn klidně tvrdit). Ona coby Andrea Absolonová coby Lea de Mae je naprosto dokonalá a přesvědčivá (ne že bych o tom cokoliv věděl) a je ''jen'' dalším bodem, co film povznáší na světovou úroveň. Samozřejmě všichni hrajou naprosto skvěle, ale nyní bych tu chtěl vypíchnout jednoho herce, konkrétně herečku (a není to Tereza Švejdová, kterou bych ale měl zmínit též), a to Denisu Barešovou, která každým dalším filmem jenom dokazuje, že je jednou z nejlepších současnýh hereček. Fakt, kdekoliv ji vidím, tam si to ukradne pro sebe. Nevím, co k tomu říct. Každopádně je v mém TOP 10. Jinak vychvalovat vizuál už asi více nemusím, jelikož jsem už dle mého názoru o něm napsal mnoho (ještě zmíním výpravu, takže tímto ji zmiňuji coby opravdu dobrou). Poté tu ovšem máme druhý dojem z filmu, který je zkrátka. Inu, shazuje celek trošičku dolu (tady bylo původně 5*). Zamyslíte se a najednou Vám je po nějaké době příběh trošku nedostačující, jelikož je trošku zkratkovitý, nebo Vám je hlavní postava nesympatická (ne, že by měla být sympatická, o to se film nesnaží, ale je náhle v jiném světle). A takovýchto věcí, co to malinko shodí dolů je víc. Ale rozhodně to u mě neklesá bůhvíjak hluboko, protože stále se jedná o velice kvalitní film. Nyní bych si, prosím, vzal ke slovu, různá přirovnání. Vzhledem k tématu to zde nyní musím porovnat se dvěma filmy. Těmi filmy jsou Hříšné noci a Rozkoš (jen se na ně podívejte, uvidíte sami). Řekl bych, že coby tématický film o pornografii to tuto oblast mapuje lépe a názorněji, než Hříšné noci (které jsou za mě ale naprosto skvělé), o něco méně však jako Rozkoš. na druhou stranu, Hříšné noci jsou dramaticky mnohem zajímavější a rozebíraj postavy více do hloubky, To Rozkoš nedělá ani náhodou (přečtěte si moji recenzi na ně, však uvidíte) a spíše je zaseklá na místě, protože neví, co chce udělat. Zde to zkrátka s tou silou trochu uteklo, protože postavy to vykreslené má. Ne sice dokonale, ale hodně dobře (Hříšné noci to ale dávají o trochu lépe a více dopodrobna). Zároveň to ale jen o kus utíká tomu, co bych od filmu o takhle vlastně rozsáhlém tématu očekával, minimálně z dnešního pohledu. Více názornosti, více prokreslené postavy. Možná to zní, že vlastně nevím co chci, ale bohužel to nedokáži lépe vysvětlit. Zkrátka bych chtěl nějaký mix Hříšných nocí a Rozkoše. A tomuto filmu to jen o kousek uniklo. Což je škoda. Ale možná, že 18+ verze to zvládne lépe. Uvidíme. Jinak tento film mohu jedině doporučit. Ne slabým povahám, přecitlivělým lidem či někomu, koho se to dotkne. Je to hodně inviduální. však uvidíte samy. Natálie Císařovská předvedla neuvěřitelnou věc, umělecké dílo. 8,5/10 mluvené slovo ZDE: () (méně) (více)

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Na to, že se jedná o filmový debut Natálie Císařovské, dávám palec vysoko nahoru. Vedení filmu působí hodně vyzrále a velmi profesionálně. Samotný příběh je vyprávěn přes hlavní postavu Andreu, kterou hraje Natalie Germani a hraje Andreu tak, že i pár hodin po projekci si neumím představit, že by jí někdo zahrál lépe. A to nemyslím jen klasické hraní, které ostatně stejně jako celý film na mě působí věrohodně až dokumentaristicky, ale bohudík bez píčovin typu roztřesená kamera nebo zoomem na oční bělmo, atd. Líbily se mě v podání Natálie Germani i ty technické detaily typu "příprava na skok do vody" , záběry na práci nohou atd. U porna taky působily ty scény dost věrohodně, nemyslím, přímo šukačku, ale to všechno okolo. Ještě k těm hercům, tady jsou velmi kvalitní i vedlejší postavy, přestože mají hodně málo prostoru, umí být výrazný. Například Martin Finger jako táta je fantastickej (pokud Vás tento herec zaujme, doporučuji v Divadle Řeznické Falešnou notu). Rovněž ségra v podání Denisy Barešové je hodně kvalitně trefená a i Denisa mě potvrdila, že není jen kvalitní divadelní herečka, ale i filmová. Příběh A. Absolonový je ve svým celku hodně, hodně silnej a bohužel smutnej, možná škodá že nebyl víc "špinavej", jako to třeba točí v Polsku, ale OK. Jsem velmi rád, že naší kinematografii začal vát svěží vítr, přichází nový tvůrci, který mají větší ambice než jen udělat film s partou kamarádů, užít si to a upadnout v zapomění. Tady jsou ty ambice vyprávět příběh, dát emoce, udělat to vše pokud možno v co největší kvalitě jasný a já za to tleskám a moc tomu fandím. Po Bodu Obnovy, Úsvitu a teď Jejím těle začínám věřit, že i v ČR umíme stále točit kvalitní snímky. ()

Reklama

Praxis 

všechny recenze uživatele

Po povrchu klouzající scénář, který se nepokoušel o nějakou deep penetraci. O to se naopak pokusili herci i jejich pornodubléři (penetrace v normálním filmu? No pořádnej odvaz). Spíš taková jednohubka ideálně někam na Voyo. Nic objevného, Germani se celkem snaží, ale z filmu cítím spíš takový slabý cumshot. 55% ()

major.warren 

všechny recenze uživatele

RECENZE: Sport versus porno aneb Jak sesterské pouto vyhrává nad Jejím tělem - Českokrumlovský deník  Životopisné filmy bývají v českém rybníčku prokletím. V případě Jejího těla se však nejspíš jedná o štěstí začátečníka, v tomto případě debutující režisérky Natálie Císařovské. Přes formální a dramaturgické nedostatky působí výsledné dílo velmi uceleně a sebevědomě. A samotný příběh kdysi nadějné skokanky do vody Andrey Absolonové, která po nešťastném úrazu vyměnila kariéru sportovkyně za hýřivý život pornohvězdy, má rozhodně co říci. Absolonovou ztvárnila Natalia Germani. Hraje jí dobře, bez přemrštěných póz (s výjimkou „porna ve skafandru“), ovšem scénář postavu ochuzuje o jednu klíčovou věc, a tou je motivace. Hlavní hrdinka sic letmo skáče světem od příprav na olympiádu přes tragický pád a práci v samoobsluze až po hvězdnou slávu v porno-galejích, ale hlubší porozumění pro její jednání, touhy a vytyčené cíle se nedostaví. Divák se na ni může citově napojit až zpětně. Mnohem atraktivnější je totiž pásmo možných interpretací, které Její tělo otevírá. Snímek sám nejlépe funguje právě na rovině divácké, kdy nechává své příjemce, aby si sami určité věci na základě vědomých souvislostí domysleli, spojili či kompletně sestrojili, čímž nabízí hned několik otázek k zodpovězení: Je hodno úcty či zavržení, že Absolonová dokázala vyměnit sport za veleúspěšnou dráhu pornoherečky, o níž se „pochvalně vyjádřil dokonce i Larry Flynt“? Jak se asi cítila samotná Absolonová v rámci této proměny? Je na místě, aby se od ní za to, čím se živí a co ji činí šťastnou, odvrátila mladší sestra a později také otec? Její tělo doslova vybízí k pozastavení se nad smyslem našich předsudků a zavrhujících stanovisek. Z hlediska ztotožnění nám může být velmi blízko postava otce (Martin Finger), který se za povolání dcery zaprvé stydí, zadruhé se snaží dbát toho, aby „její tělo“ na videokazetách neviděli alespoň známí. Kdo je napsaný skvěle, je hrdinčina sestra Lucie, v přesném podání Denisy Barešové, jež je herecky nejsilnějším článkem filmu. Nejprve k ní vzhlíží, později, když zjistí, co je sestřinou novou profesí, se od ní distancuje. Viní ji i z rozpadu rodiny, jíž dominuje ukázková fiflena (Zuzany Mauréry), dceru stůj co stůj tlačící do kariérních výšin. V kritické chvíli, kdy Andrea leží v nemocnici s nádorem v mozku, se Lucie zachová správně, spory upozadí a naplno projeví tíhu sesterského pouta, jaké nelze přerušit jen kvůli pošklebkům okolí ani vlastnímu zklamání nad tím, že sestra „š*ká za peníze,“ jak sama pronese, třeba u rodinného oběda… Právě téma sourozeneckého vztahu, jenž prochází náročnou životní zkouškou, mi na Jejím těle připadá paradoxně mnohem zajímavější než názorná ukázka lechtivého zákulisí porno-produkce. Novinka českých kin navíc zákonitě pobouří pár scestných moralistů, kteří svou kritiku budou opírat o to, jak někdo může pronést, že „porno je taky takový sport“? ()

honajz odpad!

všechny recenze uživatele

Zdlouhavé záběry s maximálně televizní kompozicí. Které působí spíše jako nevzrušivý dokumentárně pojatý obrazový doprovod příběhu, který si přečteme zde na ČSFDS v obsahu nebo kdekoliv jinde na webu. A příběh o ženě, která sice umřela mladá, ale to žádným způsobem neospravedlňuje to, co dělala. Jako mám ji litovat? Nebo co po mně tvůrci chtěli? Denně umírá hromada lidí, kteří se ve svém životě alespoň snaží něco se sebou dělat, něco změnit, někomu pomoci. Proč mám fandit sportovkyni, která se po úraze dá na porno a pak umře na nádor v mozku? A jako sorry, fakt tímhle chtěly tvůrkyně nějak podpořit feminismus a bojovat proti těm maskulinním chlapům? Se jim nějak nepovedlo, řekl bych. Medvědí služba. ()

Galerie (159)

Zajímavosti (17)

  • Pre režisérku Natáliu Císařovskú bola dôležitou skôr životná cesta Andrey Absolonovej, teda ústrednou postavou nebola bezprostredne Andrea. Poslúžila ako inšpirácia k výpovedi na tému tela a ženského vnímania. Režisérka tvrdí, že toto je ten správny materiál cez ktorý sa to dá uchopiť a ukázať. To upokojilo predstaviteľku Nataliu Germani: "Chcela som hrať svoju Andreu, nie tú reálnu. O nej som vedela len základné informácie." (Biopler)
  • Ve 23. minutě, kdy Andrea (Natalia Germani) poslouchá hudbu z walkmanu, tak jí hraje píseň „Hero ‘78“ od kapely Sunshine. Ta ale vyšla v roce 1999 a tato scéna se odehrává v roce 1996. Další zmínění kapely Sunshine je plakát v jejím pokoji. Ten ale odkazuje na dokument kapely Back to the roots, který vyšel dokonce až v roce 2013. (Kejf.)
  • „Byla to velmi lákavá nabídka, ale zároveň jsem před tím měla velký respekt. Nedokázala jsem si představit, jakým způsobem se to dá natočit tak, abych to psychicky zvládla. Je to zajímavý tragický životní příběh inspirovaný reálnou ženou, která žila ne úplně obyčejný život. V průběhu natáčení se hrdinka tak mění, že bychom o ní mohli natočit tři různé filmy,“ prohlásila Natalia Germani. (Duoscop)

Související novinky

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno