Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Do zdánlivě opuštěné chaty v horách se uchýlí parta mladých lidí, kteří si chtějí užít chvíle svobody v divočině. Netuší, že je místo pokryté sledovacími zařízeními a technickými vychytávkami. Ve sklepě narazí parta studentů na mnoho bizarních předmětů včetně starého deníku sadistické rodiny Brucknerů. Bohužel jedna ze studentek vysloví latinské zaklínadlo. Brzy se tak prázdninový pobyt v romantické chatě promění v brutální hon sadistických zombií na své kořisti a v boj o život mladých studentů... (TV Barrandov)

(více)

Diskuze

st.ranger

st.ranger (hodnocení, recenze)

TheDarKnig: Ty odkazy jsou hezké, ale opět to nijak filmu nepomáhá. Až na pár potvor jsem v klidu vše identifikoval, celkový dojem to stejně nijak nevylepší.

To s Martym je taky hrozně nedomyšlené, hlavně jak dokázal v pohodě přežít s takovou dírou v zádech. Tohle mi prostě nesedlo, asi čekal sebe kritický slasher, který by zesměšňoval šablonkovité jednání v těchto žánrech a místo toho jsem dostal přeplácanou blbost, která se snaží všechno možné sjednotit a naservírot jako odkaz na kultovní snímky. I to ovlivňování nebylo přijatelné, zajímavější by to bylo s volným průběhem a ne je všechny nafetovat a udělat z nich děvky nebo typické atlety.

Pítrs85

Pítrs85 (hodnocení, recenze)

TheDarKnig: Díky moc za ten odkaz. Jinak to s tím panelem máš pravdu, ale v tu chvíli se už holt začali víc věnovat tequile apod. :) (ale jinak jasně, ale o logice tu už šla řeč :).

Druhej díl by byl fajn, jen by mě zajímalo, kdo by proti těm bohům a i všem těm démonům vlastně bojoval. Emzáci? :)

TheDarKnig

TheDarKnig (hodnocení, recenze)

sniper18: spoiler jasně, rozhodně jsem zklamaný nebyl, to s tou druhou vlnou k tomu bylo sakra zábavné :D Co se týče pokračování, no, Whedon stejně příliš času dalších pár let mít nebude, Avengers 2 a dohlížení na další projekty Marvelu, ale někde jsem četl, že by se druhému dílu nebránil. Jen to chce dobrý nápad a to u něho problém asi nebude. A konec světa je sice dost profláklý námět, ale takhle to tu ještě mockrát nebylo a mohl by to originálně zakončit opravdovým koncem světa.

sniper18

sniper18 (hodnocení, recenze)

TheDarKnig: Jasné, tiež by som to finále chcel vidieť v nejakej rozšírenej verzii, veď ani tú druhú skupinu vojakov, čo prišli k výťahom nebolo vidieť, ale čo už, prioritou filmu bolo niečo iné, ale fanúšik snáď pri tej časti ani nemohol byť sklamaný. Ale veľmi pochybujem o tom, že tento film bude mať nejaké pokračovanie alebo prequel. Samozrejme by som ho bral, ale myslím, že tým by šli tvorcovia skôr sami proti sebe. Chceli čiastočne parodovať ten najjednoduchší a najklišovitejší žáner, kde o originalitu vôbec nejde a radšej sa stále točia nové a nové diely, ktoré už pritom ani nemajú čo povedať a keby natočili pokračovanie a navyše v takomto prípade, kedy sa film skončil koncom ľudstva, tak by tej svojej pôvodnej myšlienke dosť ublížili.

Pítrs85

Pítrs85 (hodnocení, recenze)

TheDarKnig: Byl zavřenej u toho průchodu do centrály, tak tam možná kameru neměli a navíc si všichni mysleli, že už zkapal, tak se o něj nestarali a zaregistrovali ho zase až ve chvíli, když šel pomoct Daně.

(Btw na imdb má TCitW hodnocení 7.6, což mi přijde jako slušnej nadprůměr).

Pítrs85

Pítrs85 (hodnocení, recenze)

Jakkob: To souhlas, mě se ten nasranej unicorn taky líbil (asi ho už nebaví rozsévat lásku a mír :).

Jinak by si někdo zkušenej a znalej mohl dát tu práci a sepsat veškeré odkazy na jiné horory, co se tu objevily- chata v lese (jasnej Evil Dead), čtení z "necronomiconu" a probuzení démonů/zombies, "křišťálové jezero", Pinhead, klaun "It", ty dva maníci v těch bílých maskách atd. atd. :)

A samozřejmě "matka všech hororových klišé"- zůstat spolu anebo se rozdělit :)

TheDarKnig

TheDarKnig (hodnocení, recenze)

Jakkob: souhlasím, bylo to over-the-top, ale co? Pobavil jsem se výborně..

sniper18: SPOILER j, určitě by půlhodina navíc neuškodila. Už tak jsem si to finále stopoval každou chvíli, abych se mohl pokochat na krásných výjevech mučení, trhání, žraní, vraždění apod.. 

Nu, ten sequel by byl pořádné maso, na zem se nedostali jenom ti obři, ale taky všechna ta monstra. Bojím se, že by lidí neměli moc šancí. Ale ten Pacific Rim mě napadl taky :)

Mimochodem, jak vlastně dokázal Marty obelhat ty z režie, že umřel? Neměli tam náhodou všude kamery? 

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Ramirez85: Scéna s jednorožcem byla fantastická, aneb kde jinde lze vidět jednorožce právě tak, jak sme ho viděli zde.. ? Tedy jako zvíře nikoli symbolizující mír a nevinnost, ale jako zvíře, co někoho jen tak napíchne na svůj roh a je vůbec držen mezi monstry a obludami.. ? Parádní scéna, jen co je pravda.. !!!

sniper18

sniper18 (hodnocení, recenze)

TheDarKnig: Kto vie, ale to by mi už prišlo trochu moc  :). A aj tak mi to prišlo dosť nepraktické, bol pomalý. A mrzelo ma, že v akcii nedostal žiadny priestor ten veľký pavúk, toho by som si rád pozrel.

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Nebo halt neznáme předlohu, ať už knižní či filmovou, kde něco takového bylo...

Pítrs85

Pítrs85 (hodnocení, recenze)

sniper18: To je taky pravda, ale to obludárium se jim povedlo na výbornou, až mě štve, že nebylo v mých silách, když byl ten širší záběr na celé "vězení", je všechny zaregistrovat (budu si muset ten úsek dát stopu po stopě :). Ono těch WTF tam bylo víc- viz. už zde zmiňovaný jednorožec. Ale zombies vypadali parádně, Romero by se v těch svých novějších filmech mohl učit :)

 

TheDarknig: Souhlasím, pokračování bych taky bral- a to jak sequel tak i prequel. V prequelu by byli ukázáni ti předešlí návštěvníci chaty (samozřejmě v konfrontaci s novými monstry) a v sequelu boj zbylých přeživších proti těm bohům- alias druhej Pacific Rim- ale to už by asi chtělo malinko vyšší rozpočet :)

sniper18

sniper18 (hodnocení, recenze)

Ramirez85: Síce duch vo väčšine filmoch dokáže prechádzať stenami, ale toto beriem normálne, podľa mytológie filmu môže byť iný, ako je vo väčšine filmoch a navyše kto vie, možno sa len inšpirovali filmom 13 duchov a boli to špeciálne sklá. Mňa skôr zaujal ten mechanický tvor. Všetko to boli také zvieracie, prípadne ľudsky ladené monštrá a ten stroj s kotúčovými pílami mi tam pripadal navyše. Takéhoto démona si moc predstaviť neviem.

TheDarKnig

TheDarKnig (hodnocení, recenze)

Whedon by opravdu měl vydat nějakou příručku, kde by vyřešil všechny dohady.  Rozhodně bych nebyl ani proti dalším dílům

st.ranger

st.ranger (hodnocení, recenze)

TheDarKnig: SPOILER I přes neznalost traileru jsem film značně předvídal a pochyboval jsem, že by nám mostra neukázali v akci. Celé mi to přišlo fádní a nedomyšlné, jako jen poslepované nápady ze všeho již viděného a hozeného do reality show. V první části jsem skoro doufal, že by to byl jen hororový Truman Show, ale to s bohama bylo přehnané a úplně zbytečné. Navíc k čemu sponzora na to, že blonďatá děvka ukáže hrudník? Je to opět šablonka z typického slasheru, ale ta hláška k tomu naprosto postrádá smysl.

Pítrs85

Pítrs85 (hodnocení, recenze)

Možná byli ti bohové (ten bůh) jen v USA z toho důvodu, že je (ho) amíci jako jediní dokázali držet v šachu a tak čekal(i), až to poserou i oni, aby mohl(i) hned vyjít na povrch a zpustošit Zemi... :-) Ale jak už jsem psal, logických chyb tam bylo víc (jak například udrželi ducha v tom vězení, když by duch měl umět procházet zdí? No na druhou stranu, je jen málo hororů a těch komediálních obzvlášť, které to maj po logické stránce vychytané- a ono to hlavně o tom ani vůbec není...

sniper18

sniper18 (hodnocení, recenze)

TheDarKnig: To množné číslo som bral tak, že každá krajina si ho nazývala po svojom a preto to vlastne obetovávali svojim bohom a nielen bohovi, ale ťažko povedať. A to prepojenie som bral tak, že prepojené sú len tie diery. Podľa mňa mal byť jeden obrovský boh hlboko pod zemou a len každá krajina mala k nemu svoj otvor. Neviem, ja som to pochopil takto, lebo by mi skutočne prišlo divné, keby napríklad ten japonský boh bol spokojný aj vtedy, keby sa rituál vydaril len pri tom americkom. 

TheDarKnig

TheDarKnig (hodnocení, recenze)

sniper18: no nevím, ale SPOILER proč je pak vždy nazývali v množném čísle? jasně, možná nevěděli, že existuje pouze jeden, ale spíše si myslím, že jich bylo víc, ale byli nějak propojeni a na uspokojení jejich sadistických potřeb vždy stačil jeden rituál. Možná ani nebyli každý v doupěti v jiné zemi, ale všichni v USA, ačkoliv to by už klišé bylo :D

sniper18

sniper18 (hodnocení, recenze)

TheDarKnig: POZOR SPOILER Určite mal každý národ svojho boha? Lebo ja som si to vysvetlil tak, že každý národ má len svojich rôznych radových démonov, čo sú vlastne všetky tie tvory, ktoré ich tam naháňali, ale ten hlavný boh je spoločný a tomu stačilo len tých päť, alebo aspoň štyri obete. Len, keby sa to jednej krajine náhodou nepodarilo, tak to organizovali viaceré. Lebo to by mi prišlo zvláštne, keby zo všetkých bohov dostal obete len jeden a tie ostatné by to nechali len tak. Preto si myslím, že bol len jeden.

TheDarKnig

TheDarKnig (hodnocení, recenze)

st.ranger: SPOILER SPOILER SPOILER takže tvrdíš, že ten závěrečný masakr a pointa tě vůbec nepřekvapila, jo? Anebo si z něho necítil to fanouškovské nadšení a snahu o poctu a kdo ví co ještě. Mne to přišlo strašně svěží, nápadité a sympatické, což je v současné tvorbě stopro výhra. K tomu Whedon opravdu ví, jak točit.

Co se týče té ne zcela dovysvětlené mytologie, no, nějakého průvodce bych určitě v bonusech ocenil, ale základně to šlo pochopit v pohodě. Každý národ měl boha (píše se s malým b, protože jich bylo víc), ale obět stačila vždy jednou za rok (pokud si dobře pamatuju) pouze jedna. Na konci to sama Ripley říkala, že všichni ostatní selhali a jsou poslední nadějí. :)

st.ranger

st.ranger (hodnocení, recenze)

M.a.t.t.: Ale vždyť ani ty jsi mi nedal žádný argument nad kterým bych se mohl pozastavit, jen jsi mě odkázal na příspěvky v diskuzi dávno probrané. Dobrá, pokud s tím máte problém, pomůžu tomu. Odkazy byly jasné, samotná chata a dokonce i její struktura je jasný Evil Dead. Chris málem vybral monstrum podle artefaktu, který znatelně odkazoval na Hellraiser. Odkazy jsou sice fajn, ale k čemu to všechno je, když film nemá žádnou šťávu a konečný masakt je jen nevyhnutelným, protože každý jistě doufal, že uvidí monstra v akci? Spíše by mě zajímalo, kde se monstra vzali a proč musel rituál provozovat každý národ. To jako každý národ měl vlastního Boha, který potřeboval oběť? Ale pokud všichni selhali, tak by se přece i tak probudili. Tohle už mi zase přijde značně nedomyšlené a nebo mi něco uniká.

Jakkob

Jakkob (hodnocení, recenze)

Ono je vůbec hodně zajímavé kolegovo tvrzení, že se chce bavit o filmu, když skutečnost není ani zdaleka taková, jak on sám tvrdí. A stejně jako jinde to ani zde neuniklo pozornosti ostatních a stejně jako jinde, když se na tuto skutečnost poukázalo, začal kolega ranger hrát onu komedii "já nic, já muzikant" a hájit se zcela průhlednými argumenty, které imho kontrastovaly s tím, co tady i jinde předvádí. A to všechno jen proto, že se ostatním film líbí a jemu ne.. ? Trapné...

M.a.t.t.

M.a.t.t. (hodnocení, recenze)

st.ranger: Je to presne o tom co napisal Ramirez85 a vobec nie o tom ze by si bol automaticky nepriatel len pretoze sa ti to nepacilo. Lenze ked neustale trollujes v diskusii filmu ktory je podla teba sracka a argumenty preco je podla niektorych ten film dobry ta vlastne aj tak nezaujimaju, pretoze jedine tvoj nazor je ten spravny, potom sa reakciam uzivatelov skutocne nemozes divit.

st.ranger

st.ranger (hodnocení, recenze)

Ramirez85: Asi nečteš mé příspěvky celé, protože hned první citace je vytržená z kontextu a dodatkem "Asi jsem viděl nějakou kopii z produkce Asylum. " dávám najevo, že špatný film jsem viděl já, ne ostatní. Onanie nebo plácání se po ramenech, ve většině diskuzí, kam si netroufne nikdo napsat negativní příspěvek se jen dotyční předhání v tom, jak se jim film líbil a jak z něj slintali blahem, což mi přijde odporné. Slova jako blbec a idiot jsem nepoužil. Další prosím a tentokrát bych se bavil raději o filmu, což tady evidentně jen tak nepůjde.

Pítrs85

Pítrs85 (hodnocení, recenze)

st.ranger: Tady jde spíš o to, že (podle tvých komentářů) nejsi schopen připustit, že se tento film může někomu líbit a někdo jej může dokonce považovat za nejlepší horor roku (viz. tvé komentáře: (...)Koukali jste vůbec na ten samý film co já?(...), (...)ale pokud se tu chcete vzájemně onanovat, jak byl film úžasný, směle do toho(...) atd.) a když už tak udělá, je to omezenej idiot... Ale v pohodě, já ti tvůj názor a ani to, že jsi film ohodnotil odpadem, neberu, taky jsem šel v diskuzi u Amazing Spider-Man proti proudu a napsal, že je ten film zbytečnej, to samé třeba u remaku Noční můry, ale nikde jsem nepsal nic o tom, že lidi, kterým se to líbí, jsou blbci (a ani nic o onanii :-).

st.ranger

st.ranger (hodnocení, recenze)

moviesfan: Rozleželo se mi to v hlavě a postavil vedle sebe skutečnost, že byl pro mě i přes zajímavý nápad celý film ztrátou času, proto jsem usoudil, že si ani tu jednu hvězdu nezaslouží. Málokdy změním hodnocení, ale už když jsem ho zde uděloval, byl jsem dosti nejistý. Ale dnes jsem se jednoznačně rozhodl, že za mě si to nic jiného než odpad nezaslouží. Co by bylo zajímavé na udělování negativního hodnocení? Mě spíše přijde zajímavé, že se mnou nikdo moc nemluví o filmu, ale o tom, jak se zde vyjadřuji a jak je se mnou těžké diskutovat. A to jsem nadhodil pár konkrétních příkladů a chytil se akorát jeden jediný uživatel schopný diskuze. Většina je zde zaslepená skutečností, že se mi film nelíbil a tím jsem pro ně nepřítel.

moviesfan

moviesfan (hodnocení, recenze)

st.ranger: "Také jsem změnil hodnocení na odpad". Tím si mi potvrdil, že si nestojíš za svým hodnocením a hlavně se snažíš jít proti proudu. Proč mi připadá, že to děláš kvůli zajímavosti? Smutné.

Film mám stále v notebooku, tak se snad brzy podívám znovu... :)

Související novinky

Hemsworth, Bridges a hotelové trápení

Hemsworth, Bridges a hotelové trápení

25.08.2017

Scenárista Drew Goddard (Monstrum, Světová válka Z) natočil Chatu v lesích a od té doby už se za kameru nedostal. Režii Marťana totiž předal Ridleymu Scottovi poté, co se rozhodl věnovat čas… (více)

Kdo natočí nového Spider-Mana?

Kdo natočí nového Spider-Mana?

03.03.2015

Studia Sony a Marvel se budou podílet na vzniku zbrusu nového Spider-Mana. Andrew Garfield se odebral za Tobeym Maguirem do pavoučího důchodu a na jeho místo nastoupí nová tvář, která ztvární buď… (více)

Best of 2012 dle popředních uživatelů ČSFD.cz

Best of 2012 dle popředních uživatelů ČSFD.cz

06.01.2013

Stejně jako v loňském roce, i letos vám přinášíme přehled nejlepších filmů uplynulého roku dle předních uživatelů ČSFD.cz. Uživatelé i filmy v jejich výběru jsou seřazeny abecedně. Nejoblíbenějším… (více)

Thor se akce neleká

Thor se akce neleká

01.07.2011

Chris Hemsworth nás jako komiksový Thor přesvědčil. Není důvod nevyhlížet urostlého sympaťáka i v jeho dalších rolích. Už má dotočený horor Cabin in the Woods (scénář Joss Whedon), remake… (více)

Reklama

Reklama