Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Roky ve vězení mu mohou vyvážit už jen ukradené diamanty, ale podsvětí nezapomíná... „V kapse mám 1000 franků, na sobě šaty starý deset let, ale něco mi říká, že mám vydržet..." říká hlavní hrdina filmu Bojovník Jacques Darnay, kterému soud vyměřil patnáct let za přepadení klenotnictví, při kterém byl majitel zabit a zmizely diamanty v hodnotě čtyř milionů franků. Darnay je propuštěn předčasně, protože policie doufá, že ji dovede k ukradeným diamantům. Jediný, kdo byl tehdy zatčen, byl Darnay a policie tuší, podsvětí to ví, že on nevraždil. Nicméně diamanty chtějí všichni. (Česká televize)

(více)

Recenze (99)

pakobylka 

všechny recenze uživatele

Příběh, který má mnoho proměnných. Je neobyčejně flexibilní ... a jeho denním chlebem jsou klam a přetvářka, takže si prakticky až do poslední chvíle nemůžete být jistí, na kterou stranu se přikloní vrtkavá - a na rozdíl od nás smrtelníků neuplatitelná štěstěna. Přesto dle mého názoru představuje velice zvláštní a velice přitažlivý mix prohnanosti protřelého padoucha a bezelstnosti naivního dítěte ... 4,5* ()

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Klasická delonovka, kterých je dvanáct do tuctu a stejně se nijak zvlášť neomrzí.  Delonův drsňák Darnay je přesně tím typem hrdiny, jakého fanoušci milují. Lehce zkažený, přesto spravedlivý, sympaťák, který má srdce v kalhotách jen v posteli s krásnou ženou. Nesmiřitelným mstitelem se stává až pod tíhou okolností, kdy mu zabijí jeho milovanou. Zvláštní je, že nejlepší hláška celého filmu zazní těsně před touto vlastně co do emocí nejsilnější scénou: Řekneš mi o co jde nebo mě necháš umřít blbou? Vůbec jeho vztah k ženám tu má pokaždé jinou podobu,  jednou je důvěryplný,  podruhé promiskuitní  a  nakonec i klasicky romantický.  V závěru překvapila krutá a chladná vypočítavost hlavního záporáka a vzápětí  trochu zklamalo podivné vypořádání s ním, ale celkový dojem i díky mladinké, nevinné ale setsakra přitažlivé Brutální Nikitě je velmi dobrý. ()

Reklama

Radek99 

všechny recenze uživatele

Francouzský krimi film postavený na tváři a charismatu Alaina Delona, který se sice v první půli docela slibně rozjíždí, ale v půli druhé se zvrtne tak, že z Delonovi postavy se stane pařížský John Rambo, který sejme hravě všechny nepřátele, byť jsou v obrovské přesile, a dokonce se do něj, stejně jako do Johna, na první pohled zamiluje místní o několik generací mladší dívka... Nejvtipnější je ta smrt při automobilové nehodě...to by možná ani sám John nezvládl...(Delon z ní vyvázne bez jediného škrábnutí, všem crash testům navzdory...) Delon je zkrátka bojovník... :-( ()

sud 

všechny recenze uživatele

Napínavý, dostatečně akční, inteligentní kriminální film, kterému je cizí něco jako je nuda, patos nebo klišé. Alain Delon se chopil i režie a musí říci, že se mu docela povedlo. Hraje zde také výborně hlavní roli nemilosdrného drsňáka, který mstí smrt svého přítele a své dívky. I když jeho hrdina není nijak příkladný, musíme mu po celý film držet palce. Do toho ještě Francois Périer jako ke všemu odhodlaný záporák Gino, policajt na způsob Columba Rouxel v podání Pierra Mondyho, půvabná Anne Parillaudová v roli hrdinovy přítelkyně Natalie a kvalitní kriminálka je na světě. 75%. ()

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

No, žádná bomba to teda nebyla. Sice se nato dalo dívat a člověk se zase až tolik nenudil, ale bylo to takové umělé. Chvílemi mi připadalo, že to je hrozně nereálné, naivní a klišovité, někdy zase, že docela napínavé, originální a zajímavé. Je to moje první zkušenost s Delonem na režisérské stoličce, ale mohlo to být lepší. Hudba taky nebyla špatná, ale pořád se opakovala, takže po chvíli už člověku moc hezká nepřipadala. Prostě Tři muži na zabití mi sedlo více a tento snímek musím ohodnotit pouze průměrem. ()

Galerie (22)

Zajímavosti (6)

  • V úkrytu Pierra Mignota (Michel Beaune) je záběr na prázdnou klec, při němž je slyšet krátký úryvek hudby z filmu Samuraj (1967). (Cucina_Rc)
  • Když jde v čase 01:57:00 Darnay (Alain Delon) kupovat rýč, tak si dvojce, která jej pronásleduje, pustí rádio. Začne hrát píseň „Bensonhurst Blues“ od Oscara Bentona. S prvními tóny a se slovy „a do prdele“ ji ihned přeladí. Jedná se o odkaz na předchozí Delonův film Kdo nastaví kůži (1981), kde se jednalo o ústřední melodii celého filmu. (Dodmund)

Reklama

Reklama