Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za okouzlujícím půvabem Anny Poliatovy, pařížské top modelky, se skrývá tajemství, díky kterému se ocitne v centru nebezpečné operace, rozehrané špičkovými agenty soupeřících tajných služeb. Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce. (Vertical Entertainment)

Videa (6)

Trailer 1

Recenze (513)

Lima 

všechny recenze uživatele

Není to překombinovaný, je to jenom úplně blbý. Navíc prostě nedávám tyhle ostrý holky, který mají anorektickou tělesnou konstituci, že by jim ruce ztěžkly i s párátkem v dlani, a přitom si to dávaj na férovku s přesilou namakaných bodyguardů. Besson je už jenom parodií sama na sebe, ale Europa Corp. mu sype, tak proč by to měnil. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Příběh je vlastně založen na neustálém přeskakování v čase "tři roky zpět" "pět let vpřed" atd., jelikož jsem nebyl opilý nedělalo mně nejmenší problém se v tom orientovat na rozdíl od několika filmových kritiků, který po každém přeskočení v čase měli potřebu hlasitého vysměšného projevu. Pochopil bych to ještě u puberťáků co se předvádí před děvčaty, ale u movie press to je docela slušná vizitka retardace, zejména, když právě ty časový schůdky nahoru, dolu dělali děj atraktiní a zajímavý a podstata vyprávění příběhu byla založena právě na tom. Ve filmu se nenechází tolik akčních scén, jak by se dalo čekat dvě velké + průměrná honička, ale ty dvě akce zejména ta v resturaci stojí za sledovačku, je v ní pár hezkých záběrů i nápadů. Hlavní představitelka Sasha Luss, hmmm nechal bych si říct, to každopádně. ()

Reklama

Yardak 

všechny recenze uživatele

Jednoduché akční béčko, které je poměrně zábavné a má skvělou hereckou sestavu (Mirren, Evans a Murphy). Hrozně mě mrzí, že se Besson neporadil při psaní scénáře s nějakým historikem, neboť mobily, nové modely aut a Česká republika v době, kdy ještě neexistovaly (minimálně by filmové postavy měly mít trochu jiné o dost větší typy mobilů) je trochu do očí bijící. Přitom scénář měl i světlé chvilky a časové přeskakování mi přišlo zábavné. Ale to retro z Francie nebylo vůbec cítit...škoda. Přesto mezi 3/4 hvězdičky akčního výplachu. Johna Wicka v sukni raději nečekejte. ()

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

„Viděla jsem váš obličej. Což znamená, že odejdu s vámi, nebo vůbec.“ - „Vidíte? Říkal jsem vám, že jste inteligentní.“ Má očekávání nebyla přehnaně vysoko, v podstatě jsem čekal druhou Lucy bez té sci-fi složky. Čímž netvrdím, že by Anna byla nějak extra realistická. Ostatně, říkat postavě Helen Mirren „baby“ je asi tak přirozené jako sundávat dvoumetrové a stokilové zabijáky, když jste křehounká blondýnka vážící 40 kilo i s postelí. Ale i o tomhle Anna je. Takže berte…anebo nechte být. Já se snažil čistě jen bavit, hlavně solidní akcí, propracovanou choreografií soubojů a špionážními hrátkami. Herecky to nebyla úplně hitparáda (hlavní představitelce jsem věřil to zabíjení spíš, než snahu o nějakou psychologii postavy), ale třeba taková Helen Mirren nezklame, ať už svým úsměvným přízvukem, granátovým zapalovačem či neurvalostí. A když překousnete občasnou naivitu (nachytávání protřelých mazáků, podivné motivace postav, celý závěr) a přistoupíte na pravidla hry, můžete si užít docela povedenou žánrovku, kterou já hodnotím lepšími 3*. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,NIKDY NEVĚŘ OSTATNÍM, ALE SOBĚ!…“ /// Brutální Anna. Besson už neví kudy. Zřejmě proto, že variace na Pátej element nebyl průser, tak se pustil do Nikity. Tož vypráví celkem slušnej příběh…tu 5 měsíců dozadu, tu 6 dopředu a když koukám na Sashu Luss, tak Luc udělá akční hvězdu z kohokoliv! Rudá volavka byla komplikovanější, ale Anna je klasickej Bessonovskej biják. A to ten lepší! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Rád poznám holku, který týpci upadaj (asi tak 50x) na vidličku. 2.) Chce mě KGB. 3.) Thx za titule „Parzival“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ * ()

Galerie (58)

Zajímavosti (13)

  • Kredit koordinátor kaskadérů sdílí Oumar Diaouré a Stephan Orsolani. (Rominator)
  • Hned v úvodu filmu (rok 1985) projede městský autobus světelným značením, kde projíždí moderní auta, později semafor pro chodce s odčítáním času. (Di Tecka)
  • V poslední úvodní scéně z ústředí CIA (1985) je vidět moderní počítač s AT klávesnicí, která vznikla nejméně 10 let poté (jelikož mezi Ctrl a Alt má tzv. Win klávesu). (Pavian)

Reklama

Reklama