Reklama

Reklama

Nenávist

  • USA The Grudge (více)
Trailer 6

Obsahy(1)

Když někdo zemře v náručí ukrutného hněvu… zrodí se kletba. Kletba se usídlí v místě smrti. Ti, kteří se s ní setkají, budou pohlceni její zuřivostí. Producent Sam Raimi nám přináší nový pohled na klasický horor. (Falcon)

Videa (2)

Trailer 6

Recenze (166)

TheEvilTwin 

všechny recenze uživatele

Starou nenávist jsem neviděl, takže nemůžu srovnávat, ale ani není třeba, protože tohle už hůř dopadnout nemohlo, a na závěr roku 2019 je tohle jednoznačně nejhorší kino zážitek, kdy lidi z kina i odcházeli nebo byli na messengeru. Od režiséra tří průměrných hororů jsem toho moc nečekal, ale to, co tady předvedl, nemá hlavu ani patu. Od začátku film působí hrozně béčkově, kadence lekaček je 10 za 5minut, ale povedená nebyla ANI JEDNA z nich, atmosféra filmu úplně chybí, protože v 93 minutové stopáži na ni není ani prostor a právě na tom je znát nízký rozpočet. Chybí jakékoli dialogy nebo vykreslení postav, scény skáčou z jedné na druhou bez návaznosti jen, aby ušetřily čas, a to , co hororu chybí na atmosféře, se tady režisér pokusil nahnat na abnormálně hlasitých lekačkách, kde jediná strašidelná věc jsou právě decibely z repráků, nikoliv scéna samotná. Dementní, bez špetky nápadu a brutálně odfláknutá věc, tohle by mělo mít zákaz vydání, natož tak premiéry v kině... Odpočítaval jsem minuty do konce filmu, tomuhle filmu se prosím vyhněte oklikou. ()

fr3ak 

všechny recenze uživatele

Strašný. Doslova děs. Nejdřív sem chtěl pochválit, že aspoň nejde o restart. Jenže je to divákovi stejně hovno platný, protože napojení na předchozí díly je naprosto nefunkční a vlastně i zcela zbytečný. Film se stočil směrem k lekačkám (holt USA horor koncept a režisér/kripl, co absolutně neumí budovat atmoféru - prostě v určitejch scénách klasický volume doprava a BAF! To se ale všichni bojíme co?), navíc v lekačkách vidíme akorát směšný digitální rádoby děsivý duchy, kteří nalíčené Fuji Takako s trhavýma pohybama nesahají ani po kotníky (mimochodem na Kayako můžete zapomenout úplně). Navíc snaha snažit se nějakým způsobem citovat scény z originálu je ve výsledku směšná, vlastně skoro trapná. Film naprosto bez invence. Když už nic, tak aspoň občas nevypadá úplně levně a hlavní role (jak Andrea, tak Demián) mi přišly celkem v pohodě. Jinak od toho dejte ruce pryč, sledování je naprostá ztráta času. PS: U zdejších komentářů sem si všim, že má spousta lidí problém s chronologií událostí, osbně mi zrovna tady přišlo vyprávění ok a zcela přehledný, bohužel to ve výsledku k ničemu stejně nebylo... ()

Reklama

Jaro.Krafcik 

všechny recenze uživatele

Odložený film, ktorý mal byt prvým v tomto roku. Nevyšlo to, tak sme to dali spolu s filmovým znalcom z LA aspoň mimo kina. V tejto výnimočne zlej situácií. Kina sú zavreté a nenávisť už nebeží. Mne sa to celkom páčilo. A tých 45% je málo. Síce je to remake a originál ma zaslúžene viac, ale aj tak. Slušný priemer, ktorý by nezachránilo asi ani veľké plátno. 3* ()

666Carnage 

všechny recenze uživatele

Tak tu máme další nezvládnutý remake, u kterého jsem rád že jsem vynechal kino a počkal si na online. Nezachránil to ani to, že to produkoval Sam Raimi. Film nemá strach nemá nic jen pár nechutných scén a docela známé herce, Je tu několik časových pásem a někomu by to mohlo vadit. Prostě nic moc. 30% ()

Yoshitsune odpad!

všechny recenze uživatele

Z Japonska si lze přivést spoustu věci, nějaké ty tradiční věci, nějaké ty netradiční a pak sou tady takové dárečky, o kterých nevíte dokuď neni pozdě. A tenhle dárek, se cestou zkazil a to jako dost, když se oznámilo že vzniká další Nenávist a že to režisér chce pojmout jinak, že chce klást větší důraz na postavy a nechce jenom další zbytečné pokračování, tak sem z toho měl opravdovou radost a těšil sem se. Ono jde o to, že já z těch všech Japonských hororů, mám nejraději Nenávist, ano Junji Ito, sice tvoří nejkreativnější monstra a příběhy, které buď mají jednoduchý základ, jako je třeba přežít útok oběšenců, ale dokáže z toho udělat napínavou záležitost, na kterou se jen tak nezapomene. Ale po filmové stránce, se žádné z jeho povídek, až na Uzumaki, nedostalo takové péče, jaké by si zasloužilo a proto sem rád za tu Nenávist, která víceméně solidní filmový vesmír. O to víc mně prostě štve, že to dopadlo, tak jak to dopadlo, dokonce i ten remake z roku dva tisíce čtyři, je na tom o mnoho, mnoho lépe, než tahle verze. Tahle je na tom nejhůře, sou tady charaktery, na kterých mi vůbec nezáleží, skákání mezi roky, je nesouvislé a ztrácí se nit, ale nejvíc mně štve, provedení samotné Nenávisti. Zatímco v předchozích filmech, měla jasně danou podobu, které se drželi všichni tvůrci, tak místo aby zde strašila Kayako a její rodina, tak zde "děsí" s prominutím, nějaká kráva a její manžel s dcerou. Nemluvě o tom, že Kayako a její rodina, dokázali i zabít své oběti, tak zde to tak neni, zde se lidi mordují navzájem a nebo páchají sebevraždu, laicky řečeno je to prostě slasher, kde duchové nic nedělají a jenom se občas objeví a slintají. Takže krev sice stříká, prsty se řežou a vidličky končí v lidech, ale chybí tomu náznak, jakékoliv atmosféry, tajemno a to velice nepříjemné dusno. Nemluvě o tom, že herce to taky moc nebavilo a tak jejich výkony odpovídají celkové kvalitě filmu. Jestli lze něco na filmu vychválit, tak je to, že ve filmu sou počítače, mobily a další věci z té doby, což je asi jediná věc, která lze přičíst k dobru. Ale kromě velké míry násilí, je film ve všech směrech prázdný, nudný a kdyby vedli mně neseděli lidi, tak se zvednu a odejdu. ()

Galerie (25)

Zajímavosti (7)

  • V průběhu filmu si lze několikrát všimnout číselné symboliky. Vícekrát je v záběru „haunting house“ s číslem popisným 44. Naopak policejní stanice hlavní hrdinky má číslo popisné 999. „Andělské“ číslo 44 symbolizuje pozitivní energii a boží ochranu, naopak 999 – pokud jej obrátíme – značí „ďábelské“ číslo bestie 666, což je vlastně úplně obráceně (detektivové jsou přeci ti hodní a nenávistní bubáci naopak zlí). (Haymar)
  • Natáčení započalo 7. května 2018 v kanadském městě Winnipeg a skončilo 23. června téhož roku. Studio Sony jej pak do kin uvedlo až počátkem roku 2020. (fiLLthe3DD)

Reklama

Reklama