Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Alex (Toby Kebbell) a Lisa (Penelope Mitchell) jsou krátce po zasnoubení a upřímně se milují. Během společného výletu narazí na starodávnou zlou sílu, která si vybere Alexe jako svého nového hostitele a začne pomalu přebírat jeho mysl a tělo. Postupně jej mění v děs vyvolávajícího násilníka. Lisa musí začít proti temné bytosti bojovat... (mac000)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (12)

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Film, co zaujme spíše okrajové publikum. Temná bytost žije snad po staletí mezi námi, ale ke své úplné existenci potřebuje lidské tělo. Samozřejmě z hlediska motivu nic nového, navíc i příběh není originální. Nevím, proč sci-fi, jelikož s vědou tenhle snímek nemá nic společného. Psychologické drama s fantastickým motivem, které na příběhu Lisy a Alexe ukazuje, jak je někdy složité žít v páru, když jsou tajemství, o nichž ten druhý neví, ale možná cosi tuší. A v momentě jejich vyzrazení přichází zkouška ohněm. Ač se zdá, že zpočátku je příběh běžný, banální, pomalejší, tak má v sobě zvláštní a neklid. Pokud se člověk nechá vtáhnout, není pro nudu místo. Solidní kameru doplňuje velmi dobrá hudba. Směrem k závěru příběh graduje, jenže vyvstává otázka, jak zabít to, co zabít nejde. Jakoby šlo o alegorii světa, kde zlo má své pevné místo a nedaří se ho nijak zničit. To ale neznamená, že by se měl člověk vzdát a že by se měl se zlem smířit. Toť závěrečné poselství. ()

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Levnější, béčkovější, "televiznější", ale o nic méně působivá variace na skvělý Fallen (1998). Neurčitá (snad démonická) entita, se stěhuje z těla do těla a za sebou nechává mrtvoly... Čekal jsem (nevím ani proč) poloamatérské neumětelské béčko a dostal záživné a dobře natočené béčko, s temnou atmoškou a několika krásně zlověstnými scénami. Jen herci mohli být typově trochu zajímavější. Představitel Alexe ještě ušel, ale jeho unylá (i když pěkná) buchta, nebo chlápek co se snažil pomoct, by chtěli přeobsadit nějakými výraznějšími zjevy. Třeba takovými, jako skvostný týpek Phillips (Alexův bratranec). ()

Reklama

kingik 

všechny recenze uživatele

Neidentifikovatelný lupič těla si došlápl na tělesnou schránku Tobbyho Kebbela. Různými fázemi ji uzmul, až se poněkudvnaboural milostný i psychologický stav snoubenecké dvojice. A Penelope Mitchell, která potřebuje tělesný kontakt nejméně každou hodinu, denně, najednou nemá potřebu souložit. Je to pěkná holka s blond hřívou od protinožců. A zvykl jsem si na zásobárnu pohledných hereček z australských končin. A když je i taková akvizice i sympatická, je z diváckého hlediska vyhráno. Tobby Kebbell je zase jednou odsouzen si nezískat diváky na svoji stranu. Se svojí filmovou polovičkou dobrosrdečně laškuje a dovádí jen pár minut, pak mu scénář předepsal temné a negativní převtělení, k němuž dojde za pochodu, či spíše za jízdy autem k rodičům snoubenky. Režisér Omar Naim, který to má celé na svědomí, se vrací po desetileté tvůrčí odmlce. A měl jsem tu čest se kdysi v dávnověku s jeho tvorbou obeznámit prostřednictvím jeho prvotiny Final Cut se zesnulým Robinem Williamsem v hlavní roli, kterému dal příležitost zahrát si dramatickou polohu. Ovšem bylo to tenkrát takové celé nezáživné a pomalé. Nezáživných pasáží tentokrát dramaticky ubylo, ale i tak je cítit, že film nehýří z hlediska rozpočtu. A to se do děje musel ještě vměstnat i Jason Patric, který patrně hrál za balíček žvýkaček, aby nám objasnil, co tak strašného se usídlilo v těle nebohého Kebbella. Na přemíru speciálních efektů, které by mnohdy takové rejdy mohly doprovázet, rovnou zapomeňte. Režisér si na to nepotrpí, ani na to nebyly finance, a spíše se snaží jít na to celé bujení invenční cestou. A i ta špetka psychologie není k zahození. V žánrovém popisku se k mému podivu nevyskytuje označení horor, přičemž i tahle ingredience je přítomna, nicméně nečekejte drsné výjevy plné potoků krve a brutality. Je to spíše krotká záležitost, co má k dispozici zajímavé herecké představitele a usiluje o překvapení ve své oblasti, což se i víceméně daří. Omar Naim má jistě vic štěstí než sexuálního rozumu a příznivě tak zareagoval na mávání kalhotkami Penelope Mitchell před obličejem a je to hlavně její zásluha, že režisér nenudil obehraným námětem, načež jej opatřil i určitou stopou originality. 7/10 ()

honajz2 

všechny recenze uživatele

Není to špatné, ale poněkud chatrně vymyšlené. O oné entitě se nedozvíme nic, co je zač, odkud se vzala, o co jí jde... Třeba ve Fallen jsme to věděli, dávalo to smysl, dokonce bych to označil za chytrý nápad, ale Becoming se ani nepokusil něco vymyslet. Ten film sice dobře začne, ale po nějaké době začne poněkud nudit. A vlastně ani nemá moc co nabídnout, chybí mu atmosféra či nějaký zvrat a nejzajímavější postava, co zde je, zhebne chvíli po tom, co se tam vůbec poprvé objeví. Kvůli tomu všemu mi to přišlo předvídatelné a nezajímavé, ačkoli to filmařské stránce nevypadá špatně. A překvapilo mě, jak dobře to má promyšlené hlavní postavy. Lepší 2* ()

bourec 

všechny recenze uživatele

Omar Naim dostal dva celkem známý herce a tisíc dolarů na natáčení.Tenhle nápad neni novej. Ale snad poprvý to bylo takový light. Žádná předávka, žádný zjištění, co ta entita nebo duch je zač. Krve a napětí by se v tom filmu jeden nedořezal. Konec odbytej.To je finále? A navíc ještě teď hoří les. To už bylo v milionu filmů, a vždycinky mě to rezesměje. Ale to finále podkresluje taková hudba, že člověk , kterej přišel k filmu v tu chvíli, by musel nabejt dojmu, že to byl doslova dvouhodinovej spektákl o záchraně světa. Přitom je to kokotina.Jedině snad Penelope za něco stála.40%. ()

Galerie (16)

Reklama

Reklama