Recenze (282)
Godzilla vs. Kong (2021)
To zas byla pěkně udělaná kravina. Oni už neumí natočit zábavný blockbuster s trošku lepším příběhem?
Roztříštění (2019)
O 1 hvezdicku mene jen kvuli jiz mensi originalite v dnesni dobe. Ale jinak slusny thriller.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Telenovely nejsou můj oblíbený žánr, i když jsou zabaleny do jakékoli podžánrové omáčky. Dobrý nápad, ale hrozně natahované, pitomé chování postav a další otravné kličky. Bylo to pro mě docela utrpení zvládnout dokoukat 1.a 2.sérii. Další už opravdu ne. Podle mě dost nadhodnocený seriál.
Mank (2020)
Pekne natocena ...nuda.
Parazit (2019)
Poslední pulhodinka mi dojem docela pokazila a taky mi moc nepomohlo to mezinarodni vyzdvihovani do vysin...zadna velka pecka to neni...tak 3,5*
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Klasicky standartni soucasny krasne vypadajici blockbuster, tj. bezduchy film, hloupy dej a s pitomymi dialogy. 50%
Místo splněných přání (2017)
Naprosti cizinci silne 4*, toto slabsi 4*
To Kapitola 2 (2019)
První část se povedla, druhá je o dost slabší. Celkově mi tak vychází lépe verze z roku 1990. Škoda. Poznal ještě někdo představitele malého Bena z 29 let staré verze? To bylo sympatické cameo.
Lví král (2019)
Puvodni animak je muj nejoblibenejsi kresleny film a krasna vzpominka na detstvi. Nove zpracovani po 25 letech me mile prekvapilo, pribeh nic neztratil na sve sile, efekty dokonale a celkove velka spokojenost.
Jak vycvičit draka 3 (2019)
4.* za konec, jinak oproti predchozim dilum slabsi.