Recenze (137)
Star Wars: Klonové války (2008)
Film vnímám pouze jako pilot k seriálové sérii. Ta je pro mě jako celek ale za 4*
Kráska a zvíře (2014)
4* za výtvarné zpracování. Jinak příjemný, leč průměrný pohádkový film. Viděno v kině ve 2D.
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
Další produkt moderních dětských filmů. Standard uz je hodně vysoko.
Zmizení (2013)
Ne, že by to nebyl dobrý film, ale takové superlativy, jako tady čtu, bych si nedovolil. Atmosféra převážně napínavá, jistě. Nicméně pořád od začátku příliš mnoho indicií. Zápletka jinak originální musela zřejmě ustoupit intelektu průměrného amerického diváka, mohu-li si dovolit tento předsudek. Kdyby alespoň trailer k filmu neobsahoval tolik spoilerů, člověku by pochybnosti o rozuzlení mohly vydržet alespoň do poloviny filmu...
2 zbraně (2013)
Kvalitní odpočinkovka.
Podfukáři (2013)
Tenhle druh filmů můžu. Vynikající rekreace. Mám nutkání dát 5* :-)
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Téměř nepřetržité audiovizuální efekty umocněné propracovaným využitím technologie 4DX. Zatím nejvelkolepější multismyslová show, kterou jsem na tomhle formátu viděl. Nicméně nutno podotknout, že děje se v tomhle díle moc nevyskytuje. Proto 4*.
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Další z pubertálních fantasy. Ale proč ne. Než na Jennifer Aniston budu raději koukat na řežbu monster.
Na odstřel (2009)
Škoda, že potenciál toho příběhu vyvrcholil tak jednoduchou pointou.
Barneyho ženy (2010)
Opravdu krásné. Původně jsem chtěl hodnotit 5*. Zřejmě se mě to zrovna nějak dotklo. Giamatti je tu geniální.