Recenze (132)
Jan Žižka (2022)
za půl miliardy bych očekaval trošku více boje a efektů. Za mě krásných 3.5/5 za surovost
Shiny_Flakes: Náctiletý drogový baron (2021)
15000 jednotek bitcoinu
Boratův navázaný telefilm (2020)
Jak se máš?😂🤝
V síti (2020)
Naprosto brutální a nechutný znázornění dnešní doby která bude jen a jen hořší!!!
Devadesátky (2018)
Surové drama bych od filmového komika nečekal. Jsem nadšený a plný očekávání s čím hill příjde dál.
Smrtelné stroje (2018)
Velká očekávání... bohužel zklamání grafika naprosto geniální ale děj?? Pohádka
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Statham... jinak by byl odpad!
Mladí zabijáci (2018)
Naprosto geniální!
Příchozí (2016)
Neuvěřitelně krásně zpracované. Úžasný soundtrack, atmosféra průběh i vyvrcholení filmu. Ke konci mě film pomalu dohnal k slzám.
Lék na život (2016)
Až na tu fantasy záležitost s baronem na konci která zabila celou atmosféru a veškerý požitek z filmu tak byl film naprosto skvělý ...