Recenze (1 953)
Sexuální výchova - Série 1 (2019) (série)
ScarPoul mi ukradol všetko, čo som tu chcel napísať... a ide do topky! (ScarPoul tam ide, či sa tam dostane aj Sex Education si ešte počkáme minimálne tú druhú sériu, sympatie ale tento seriál vzbudil - hlavne autorka s hercami vzbudili - obrovské)
Bažináč - Worlds Apart (2019) (epizoda)
Zatiaľ to nie je neviem aké presvedčivé. Napriek môjmu obdivu ku postave Bažináča, ktorý vo svete komiksu (hlavne vďaka práci Alana Moorea) patrí medzi tie s najväčším potenciálom, zvažujem, že to prestanem sledovať. Nakoľko šikovne je divák uvádzaný do tohto sveta neposúdim, pretože spomienky na šesť Bažináčových albumov mám stále svieže, ale že tu scenáristi kruto zlyhávajú v dialógoch a herci vo výkonoch, to sa prehliadnuť nedá... a dovolím si tvrdiť, že herci zlyhávajú práve kvôli dialógom; poniektoré "perly" (či už významom alebo voľbou a skladbou slov) by presvedčivo nedal ani klon vyskladaný z prvej ligy shakespearovského kráľovského divadla.
Kořist (2019)
Šikovný scenár, ktorý dbá na detaily (prítomnosť aligátorov a ich správanie je vysvetlené, že to už lepšie nešlo, pritom akoby mimochodom). Sympatické ústredné duo, s ktorými tú necelú hodinku a pol trávite vcelku radi, rozumiete ich rozhodnutiam a úprimne im držíte palce. K tomu pár napínavých, iba pár prepálených a asi len zo dve-tri očakávané scény... ktoré ale vyváži záver. Ten by si síce na naplnenie symbolickej roviny žiadal o čosi výživnejšiu prácu s charaktermi, ale tak v rámci zábavného béčka... hej, môže byť.
Ozark - Season 1 (2017) (série)
Zábavný seriál. Nerozumiem, prečo tam hľadať niečo viac, už vôbec mi uniká, čo tam poniektorí našli. Nič také. Všetko sa to začalo chytľavou zápletkou, čo bude ďalej, záleží na nápadoch (fantázia by bolo prisilné slovo) a remeselnej zručnosti zúčastnených. Zatiaľ zruční sú, hlavne ten záver sa im podaril - jediným výstrelom vyhnal z mojej hlavy myšlienky, že do druhej série možno ani ísť nemusím. Budem musieť... sviniari!
Slayer: The Repentless Killogy (2019) (koncert)
Zlepenec bez poriadnej dramaturgie. Kulisa pre Kingove najebano-tvrďácke pózičky (v ktorých je už roky smiešny) a Arayovu mega-charizmu (ktorá rokmi iba rástla). Z nejakých rozlúčok dojatý nie som, že nemajú kam, im mohlo dôjsť už také dve dekády dozadu. No, ale aspoň že teraz. Raz pozrieť a vybavené.
Mrtví neumírají (2019)
Domýšľavý Jarmusch? Všetko je raz prvýkrát... v prípade tohto Pána režiséra chcem veriť, že aj posledný. Som takmer v šoku.
Terminátor: Temný osud (2019)
Nič nové sa nestalo. A časové paradoxy sú tentokrát rušivé aj pri najkratšom pozastavení sa. Tu si skrátka nikto s ničím nedal vôbec žiadnu robotu. Najlacnejšia rutina!
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Comentario desnecesario.
Modré uniformy (1970)
Tie pravé sedemdesiatky hneď na ich úvod! Všetko je tu tak trochu inak, nezriedka úplne naopak a servítky so sebou na pľac ani nebrali. Škoda, že sa hollywoodsky film neuberal po tejto línii viac... takto je ale tých pár pokladov o to vzácnejších.