Recenze (169)
Stmívání (2008)
Jako pokus o nas*ání publika docela dobrý...
Sny Akiry Kurosawy (1990)
Když film skončil, tak jsem ještě dlouho zíral do černé obrazovky a přemýšlel. Kurosawa mě opět dostal.
Zloději času (1981)
Nezajímavé, nezáživné, nicneříkající, nudné...
Stíny minulosti (2006)
Chcípni už, Seagale!
Země krvavého slunce (2005)
To má být parodie na Kill Bill?
Avatar (2009)
Lepší ***
Hetalia - Axis Powers (2009) (série)
Sakra, nevěřím, že jsem se učil zpívat ten infantilní ending... Svým způsobem je to mitrovské dílo - ona personifikace byla v umění vždycky hrozně populární, ale způsob, jakým mistr autor dokázal vystihnout charaktery států je... Mistrovský. Pravda, animace není nic extra, ale znám i horší případy - viz jistý nejmenovaný americký seriál - FG.
Irija no sora, UFO no nacu (2005)
Lepší *** dřív se mi to líbilo poměrně dost....
Jungle wa icumo Hare noči Gú (2001) (seriál)
Džouky trochu ve stylu Dokuro-chan, až na to, že bez sexuálního a krvavého humoru. Na každý pád, je to seriál ideální k pobavení ^^
Evoluce (2001)
Milý nenáročný snímek co nenudí ani naposté ^^