Recenze (228)
300: Vzestup říše (2014)
Doufal jsem v pokračování původní třístovky a těšil jsem se na pomstu nasranejch sparťanů. Místo toho jsem dostal jen jakýsi souběžný příběh, zabíhající trochu do minulosti a do budoucnosti původního dílu. Kvalitou a herectvím určitě nedosahuje kvality první verze 300. Zachraňuje to tu akorát Eva Green se svým charisma a neskutečným poprsím.
Need for Speed (2014)
O dost menší sci-fi než Fast and Furious, ale rozhodně žádná hitparáda. Vtipné a akční scény střídá nuda s romantikou a ta bohužel převažuje. Navíc ošklivější herečky už asi nebyly k dispozici...
Filosofové (2013)
Ideální snímek pro ty místní rádoby filosofy. Tady by mohli krásně rozebírat sračky ve svých super komentářích a psát až do zblbnutí. A kdepak sou?
Pařba na třetí (2013)
Tak na tohle už se nedá koukat. U prvních dvou dílů se člověk aspoň pobavil, ale tohle už je ubohý.
Jen na sex (2008)
Absolutní hovadina, plná šíleně emotivních keců a debilních mouder. Tohle se snad může líbit jen starejm pannám. A roztěkaná kamera je už jen třešinkou na dortu ubohosti. Navíc s komedií to nemá absolutně nic společnýho.
Zachraňte pana Bankse (2013)
Zapnout film, dojít si na cígo, uvařit si večeři a vrátit se na závěrečné titulky. Jinak se na to koukat nedá.
Pomsta mrtvého muže (2013)
Obsazení parádní, atmosféra dobrá, ale ten scénář...Napětí a akce se až moc prolíná s totální nudou a romancí.
Rampage (2009)
Boll prostě neumí a měl ba se na to už konečně vysrat.
Robocop (2014)
Celkem zklamání. Hrozně málo akce, detailnější zaměření na postavy a hlavně ty nejlepší akce jsou už v traileru. Navíc Murphyho manželka je strašnej opruz...
Kurýr (2012) (seriál)
Tak tohle je hodně špatnej vtip. Je tu strašně znát rukopis němčourů. Choreografie bojových scén je naprosto příšerné a do toho strašlivá práce kamery. Vance se snaží pohybovat jako Jason, ale moc mu to nejde. A co ten zvuk jeho A8? To snad nemyslej vážně...