Recenze (427)
Kdo s koho (2001)
Herci 10/10 film 5/10
Východní přísliby (2007)
Alejo
Muž na hraně (2012)
V prvních minutách jsem nabyl dojmu, že je to takový ten film na nedělní dopoledne. Nemýlil jsem se. Žádný kulervouci intelektuální hodokvas to nebyl. Nebylo to ani k zamyšlení. Ani k přemýšlení. A jelikož jsem to sledoval v neděli odpoledne, nemohu tomu nic vytknout. Tedy až na to, že to byla kravina.
Kozoroh 1 (1977)
Za mne hodně dobré.
Ripley (2024) (seriál)
Mne nejvíce zajímá, za jakou vyměnil tu žárovku aby mu nebylo vidět obličej. Doufám že alespoň za červenou 😎
Problém tří těles (2024) (seriál)
Tak jako prolog dobrý:-)
Gentlemani (2024) (seriál)
Je dobrej...
Duna: Část druhá (2024)
Trochu mne mate, že to i verbal hodnotí kladně, nicméně za mne to tedy byl povedený biják. A Denis zraje jako víno. A nejvíce se mi pod kůži zaryl Austin Butler. On za to ale tak úplně nemůže.
Jízda smrti (2023)
Eee
Studený bufet (1979)
Tak to mi říkej..