Oblíbené filmy (10)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Terminátor (1984)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Velký útěk (1963)
Sedm statečných (1960)
Můj nejoblíbenější western, který mám ještě radši než Tenkrát na Západě nebo Hodný, zlý a ošklivý. Tahle klasika nikdy nezestárne. Skvělá hudba, hlavní hrdinové, záporák Calvera, prostě filmový klenot, což se ale o remaku říct nedá.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Třetí natočený díl dolarové trilogie (dějově ale první) je rozhodně nejlepší. Tři pistolníci, hodný Clint Eastwood, zlý Lee Van Cleef a ošklivý Eli Wallach jsou na cestě za pokladem. Poklad je ale jenom jeden a pistolníci jsou tři, proto si ho musí vybojovat v nejlepší westernové přestřelce všech dob, kterou doprovází geniální hudba Ennia Morriconeho. Můj nejoblíbenější spaghetti western.
Planeta opic (1968)
Musím říct, že maskéři se na opicích opravdu vyřádili, snad v žádném jiném filmu jsem neviděl tak skvělé masky. A ten závěr na mě fakt zapůsobil. Jak bych asi reagoval, kdybych stál na pláži před Sochou Svobody, která je zabořená v písku. Nejspíš úplně stejně jako Charlton Heston.
Smrtonosná past (1988)
King Kong (1933)
Úžasný film plný dobrodružství a filmových kouzel. V době svého vzniku to musela být bomba, pro mě je to skvělá podívaná i teď. Efekty jsou na tu dobu fakt povedené, i když v dnešní době vypadají možná úsměvně, ale to nevadí. Při sledování jsem si říkal, jak to tenkrát mohli natočit, opravdu jsem si vychutnával každou trikovou scénu.