Recenze (264)
Torchwood - Cyberwoman (2006) (epizoda)
Chris Chibnall a jeho male gaze. Proč že ta jeho nová řada Doctora Who, která se snaží bejt feministická, nefunguje?
Životy těch druhých (2006)
nuda. příšerně pomalý tempo. špatně zpracovaný téma. nevěrohodná motivace postav. přeslazenej konec. doslovnost. a taky nuda.
Místo u moře (2016)
A zas tu jednou máme další film o krizi maskulinity. Počkat. Není vlastně každej druhej hollywoodskej film přesně o tomhle? Škoda toho. A škoda těch až k pláči málo ženskejch postav, k tomu navíc neskutečně plochejch nebo typicky zaškatulkovanejch, popřípadě trochu nerealistickejch, který nestačej ani k tomu, aby film prošel Bechlerem. Jinak úžasně natočeno i zahráno. To ale vážně nestačí.
Nick Cave: One More Time with Feeling (2016)
Flák syrovýho masa mrštěnej do tváře, kapající krev, beznaděj.
Bomb Girls (2012) (seriál)
Nic moc, no.
Hon na pačlověky (2016)
Primitivní vtipy a násilí na zvířatech jsou totiž přímo k popukání, co?
Čas na dobrodružství (2010) (seriál)
LSP rocks <3
Listen Up Philip (2014)
Trochu otravnej film o neskutečně otravnejch chlapech.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Byla to legrace a to mi ke štěstí úplně stačilo!
Predátor (1987)
IIBWCKI - If It Bleeds We Can Kill It.