Iveta - Série 1 (2022) (série)
Režie:
Michal SamirScénář:
Michal SamirKamera:
Martin DoubaHudba:
Ondřej Gregor BrzobohatýHrají:
Anna Fialová, Vojtěch Vodochodský, Alena Mihulová, Miroslav Hanuš, Eliška Křenková, Igor Chmela, Jana Boušková, Ondřej Gregor Brzobohatý, Jan Vondráček, Roman Štabrňák, Daniel Kadlec (více)Obsahy(1)
Recenze (23)
Sepesimu tedy zdatně naložili, jen co je pravda. Nejslabší díl, kde se skoro nic nedělo, vyjma výborné scény s Brzobohatým v roli uhlazeného a svetaznaleho Ládi Štaidla,který v několika sekundách ukázal rozdíl mezi mužem a klukem. ()
Tak už je patrné, že vsuvkám s mladými vojáky, kteří sní nad Ivetinou fotkou, chybí pointa. Jinak je ale třetí díl zřejmě nejpovedenější. Ivetu známe díky pár chytlavým songům, které ale přebilo umělé udržování v povědomí veřejnosti bulvárem. Zasněná a neustále vyplašená Iveta i napotřetí působí prázdně, snažíc se vyhovět (asi) každému. Scénář dělá vše za ni, ona prostě jen ve vhodný okamžik potká třeba Ladislava Štaidla, který se v Semaforu (dvacet let zpět) osudově seznámil s Karlem Gottem. Právě konfrontace Štaidla se Sepéšim (kterého série stále vykresluje jako arogantního sólo hráče) ve studiu patří k vrcholům dílu, stejně jako úvodní večerní návštěva rodičů na Moravě, které zase vévodí Miroslav Hanuš. Jinak směrem k Ivetě a rodině znovu značná taktnost, což ovšem vede k beztvarosti a nejednoznačnosti. I když to vlastně dokresluje, jak to měla celý život: vždy někdo druhý rozhodnul, co bude dál. ()
Třetí poslední díl. Iveta už těžce válcuje Sepéšiho, kterej si to uvědomuje. Neválcuje ho zákeřňáctvím, ale svojí aurou čisté dívky z venkova s výborným hlasem. A je to fakt. Když si vybavím písně z té doby a to jsem je neposlouchal, ale stejně se to linulo na vás z každého rádia, tak tam dominuje z tohohle dua Iveta. Krom Červenám a Knoflíků lásky si Sepéšiho vůbec nevybavuji v čemkoliv jiném. Já měl naštěstí několikakilovej magič Tesla B730 po tátovi (osádka 5 mužů) se skříní plnou pásků od Shadows, přes Hollies, Beatles až po Aznavoura, takže naštěstí jsem měl co objevovat a neměl jsem potřebu čekat na nová elpíčka od tohohle dua. Čekal jsem, že ona osudná noc na přejezdu bude udělána krapet akčněji, ale i ta nehoda se nese v takovém poklidném tempu jako celý film. Výbornej byl Hanuš v nátělníku s těma krví podlitejma očima jak Sepéšimu nalejval ty další a další stachany meruňky vraždně drmolíc, že jestli ublíží tý jeho holčičce... Přísáhám, že bych nechal Ivetu Ivetou, nahodil hundrta koupenýcho v mototechně a zdrhal ku Praze stověžaté... :-). Skvělej tu byl i Brzobohatý coby Štaidl... I tady se ta reinkarnace celkem podařila. Čekal jsem jak to skončí a závěr není úplně blbej. Takže bych seriál jako celek ohodnotil za * * *. ()
vlak. ()
Zpevacka nikomu ani nicemu nevzdoruje bez vlastni osobnosti. Zajima ji jenom zpev a laska, coz vyborne zahrala Anna Fialova. ()
Během sledování mne napadlo, kdyby to bylo naopak a umřela Iveta, a ne Sepéši, jestli by vznikl seriál jen a jen o Sepéšim? Anyway, tenhle díl už je jen skládačka - z půlky prostě hudební a písničkové klipy (všechny písničky pěkně celé a některé několikrát), psychologie zamrzla v ledu (tatínek pořád nesouhlasí, že sestra chtěla taky zpívat veřejně /a zpívala/, to tady není, psychologie postav se prostě nikam neposunuje, ale co chtít od pohádky andersenovského typu?) a je to jen jízda na jistotu a kapesníček do ruky v závěru. Prostě nakonec je to jen uhlazený marketingový produkt, aby měla pozůstalá rodina po Ivetě o něco větší příjmy. ()
"Jo, ty to myslíš vážně, Iveto !!" ()
Dlouhé nudné scény, které mají něco popsat....Seriál je promarněná šance. Světlým bodem posledního dílu je Ondřej Brzobohatý v roli L.Štaidla... ()
"vojo" právě promarnilo udělat konečně nějáký zajímavý kousek, byl to prostě podprůměr na druhou. Poslední epizoda se mi líbila hlavně kvůli příjezdu k rodině Ivety, pan Hanuš se mi v v tomto miniseroši líbil, měl by v další sérii dostat více prostoru. Je to škoda, šlo z toho vytřískat více. ()
Nebýt Miroslava Hanuše, tak se člověk ukouše nudou. Promarněná příležitost, černobílé charaktery, naprosto zapomenutelný počin. ()
Iveta pálí ostrými, zpěv jí jde, Sepeši začíná tápat a pochybovat o sobě, navíc na lásku k Ivetě kašle. Zklamaná Iveta se ale nedá a snaží se prosadit sama. Následuje všem známý Sepešiho odchod ze světa živých, což Iveta těžce nese a vrací se domů. Díl, který sice mnoho ukazuje, ale ve své podstatě je o ničem. Slabé. ()
Stejně jako u předchozích dílů, tak i zde dostaneme absolutně nic neříkající vsuvku s vojákem, kterou bych snad doporučil tvůrcům v nějakém updateu komplet vystřihnout, protože absolutně nezapadá do jakékoliv koncepce zbytku série. Každopádně pro mě je to jediná kaňka na díle, který je z předem jasně určených důvodů nejvíce emotivní, a asi i nejvíce formuje charakter Bartošové pro její působení v showbyznysu. Vidíme, jak taky pomalu vystrukuje růžky, když si i ona se svou čistou a snovou povahou všímá, že v onom duu je ona ta hvězda, a že mužská část se spíš jen veze na vlně jejího úspěchu. V podstatě když vidím takto znázorněnou Bartošovou, tak se nedivim, že si z ní někdo po letech udělal Džambulku. ()
Sepešiho odcházení a odchod. 56%. ()
Je pravda, že niektoré scény sú prehnane dlhé, ale už začínam túto seriálovú, trochu ináč vyzerajúcu a ináč spievajúcu Ivetu žrať aj s navijakom. –––– Chtěla jsem se zeptat, co musím udělat, abych si mohla zazpívat s panem Gottem. ()
⚪Táto epizóda sa mala skôr volať ,,Ohrdnutý Sepéši," keďže nič iné sa vlastne celý čas nedialo - Sepéši vidí, že nemá tak veľký talent, ako si myslel -> Sepéšimu niekto dokáže, že nemá taký talent, ako si myslel -> Sepéšimu Iveta povie, že ona bez neho dokáže fungovať, no on bez nej nie. A takto až do záveru.⚪To, že sa v celej sérii z Ivety robí obeť je na polemiku, keďže nie je úplne jasné, či je to ku prospechu veci alebo nie. Rovnako nekonzistentne potom pôsobia ,,bonusy" k sérii, v ktorých napr. Michal David popisuje ich vzťah (I.-P.) ako ozajstný, plný lásky, pričom seriál hovorí niečo diametrálne odlišné a pasuje sa do pozície ,,držiteľa pravdy."⚪Pateticky pôsobí aj scenáristická snaha o akési Sepéšiho vykúpenie v závere, kedy u očividného blbca prichádza k veľkému charakterovému zvratu, čo zase pôsobí ako nepríjemné citové vydieranie diváka. Záver chvályhodný len pekným motívom, že ,,mužom jej života bol hlavne otec."⚪ ()
Pásmo scén odehrávajících se u stolů - stůl u Sepéšiho, stůl u Bartošových, stůl v obýváku Vondráčka, stůl na discotéce atd.... poslední díl podtrhl celou sériii aneb jak natočit něco levnýho i v podmínkách Voyo. A to nemluvím o tom, že poslední díl byl utahaný, nudný a úplně mimo realitu. Štaidl nevolal Bartošové jako uplakané holce, která na roky zalezla k rodičům, ale začal s ní spolupracovat až jako se zlatou slavicí. Tak asi tak je třeba brát seriál dle skutečnosti... hlavně ty od Novy. ()
Od třetího dílu se očekávalo nejvíce, ale spíše dochází ke zklamání. Petr Sepeši stále jen sígr vidící úspěch kariéry jen u sebe, kvůli čemuž Ivetu spíše zneužívá a ona, jakoby to vytušila, se snaží prosazovat sama za sebe. Moralizační, byť jemná, facka Petrovi od Ladislava Štaidla jakoby byla prostě nutná. Na konci scény sice Iveta Ladislavovi řekne že to přehnal, ale celou dobu jakoby si myslela, že to Petrovi patří. Největší zklamání přináší samotný závěr, tedy dějství o skonu Petra. Po emoční stránce sice paráda, přičemž se určitě někomu z diváků podaří i ukápnout slzu, ale po informační stránce událostí před Petrovou tragickou smrtí to prostě vyznívá divně. Petr byl na Ivetu jako pes kvůli dokonalosti všeho, sám kazil co se dalo, Iveta si na vystoupení dovolila zazpívat písničku sólo, aniž by o tom Petr předem věděl, načež ve vzteku jede v prudkém dešti vstříc své smrti a Ivetu jeho smrt tak zasáhne, že se stáhne do ústraní? Ne, tohle prostě věrohodné není. Měly být použity alespoň události kolem těžké Ivetiny angíny během připravovaného turné v Sovětském svazu, kdy Petr odmítl vystupovat bez ní, aby se mohl o ní postarat. To už by na věrohodnosti hodně přidalo. Jenomže ono se to nehodí, když je tady za sígra. Škoda. ()
Zatím jsem dával čtyři hvězdy, teď snižuju na tři. Tenhle díl byl nejslabší. Budu se opakovat, když napíšu, že Ivetu a Petra jsem měl za ideální pár a asi jsem nebyl sám. A téměř po čtyřiceti letech mi přijde nevkusné, ze Sepéšiho dělat blba, byť to tak mohlo ve skutečnosti být. ()
První větší konflikty, nové postavy, a samozřejmě Petrova smrt. Dá se na to dívat, ale Iveta jako spící princezna se už začíná zajídat. Aspoň už začala chlastat :) 60% ()
Asi nejlepší díl z této série . Štaidl rozebral píseň Sepéšiho dokonale a při druhé pisni - Červenám, Petr pochopil , že není tahoun jejich dua on . Tak se rozhodl že promysli někde v klidu, jak to bude dál . Když mu ovšem " zdechlo " auto na přejezdu , bylo rozhodnuto . Pohřeb byl dojemný a Iveta se vrací domů . Otec je u vlaku chladný až odtažitý . Prostě dost drsné . Chudák Ivet . Po třech letech volá Láďa a nabízí pomocnou ruku . Tady je ovšem renonc . Iveta sice byla smutná a zdrcená , ale ne tři roky . Po smrti Petra začala zpívat se skupinou Balet , jak si matně vzpomínám . Píseň Hej pane diskžokej , byl hit jěště před rokem 1988 !! A ještě by se tam pár nesrovnalostí našlo . Škoda , že ten třetí díl trochu odflákli ! ()
Reklama