Reklama

Reklama

Zatracená krvavá láska

  • Velká Británie Love Lies Bleeding (více)
Trailer 1

Konec osmdesátek, vyprahlý americký zapadákov. Samotářská provozní posilovny Lou (Kristen Stewart) se bezhlavě zamiluje do Jackie (Katy O'Brian), nabušené kulturistky, která míří vyhrát mistrovství do Las Vegas. Vášnivá láska a německé steroidy vlijí ústřední dvojici do žil obrovskou dávku energie. V nekontrolovaném opojení se vydají za démonickým otcem Lou (Ed Harris) pomstít jednou provždy staré křivdy. Režisérka Rose Glass zelektrizovala Sundance i Berlinale neodolatelně podvratným thrillerem, který vám zvýší tepovku a vyplaví endorfiny. (Aerofilms)

(více)

Recenze (91)

Devadesát Dva 

všechny recenze uživatele

LOVE LIES BLEEDING. Máme tu další příspěvek do sbírky, "na co JP musel chvíli čekat... a nakonec stálo za...", tentokrát jde o lesbickou variaci na Pain & Gain, jen komedii/absurditu nahradilo "myslím to vážně"/thriller a je to o poznání utahanější (ale ono, co dosahuje génia komedie Wahlbergova zmatenýho výrazu a baňatých nosních dírek v, jak jinak, thrilleru podle skutečných událostí?). (...) Hned od začátku se dostáváme ke kulturistce Jackie, která opíchá Francova bráchu (největšího losera filmu, jak je od jeho hekání patrné), aby dostala pracovní nabídku u psychopata Eda Harrise (kterej tu má sestřih, co by mu mohl závidět i J. H. Krchovský), pak přeřízne, aby měla bydlení, Kristen Stewart (která poslouchá kazety o tom, jak přestat kouřit, zatímco zápasí s ucpanýma hajzlama v gymu, kterej vlastní Ed Harris, jehož je dcerou a se kterým se ale nebaví - taky má ségru, která žije s... hádejte... Francem a ten ji mlátí). Jackie tak těží a prodává svoje tělo na maximum, to se musí nechat. A než se člověk naděje, Kristen Stewart, která ve filmech nikdy nezápasí s ničím jiným, než se svojí potlačovanou sexualitou a role nadržených weirdos jsou pro ni bread 'n butter, už během chvíle dělá closeupy na oddělování žloutků a bílků a olizuje Jackie kozy, zacákaný proteinem a cucá a kouše jí palce u nohou a říká "děláš si srandu, jasně, že tu se mnou můžeš bydlet, tohle je lepší, než když si ji honím sama na gauči, zatímco vedle mě moje kočka dojídá zbytky mojí večeře" - ano, máme tu novou solidní lesbickou akci, tentokrát opepřenou sexuálně nabouchanou fyzikálností Katy O'Brian, šleháním steroidů a řádným osmdesátkovým pumpem s flexováním. (...) Jenže idylka nemůže fungovat věčně. Je třeba tu rozjet nějakej plot. Kristen, která si tu nechává říkat Lou, ale koho to zajímá, Jackie sbalila na steroidy, takže když budete chtít sbalit fitness influencerku, prostě jí dejte steroidy grátis, ale taky si uvědomte, že si domů cpete hormonálně a citově nevyrovnaného feťáka, který sice má killer body, ale taky má killer intentions - ne že by being gay bylo něco méně závadného, když si uvědomíte, že Stewart nelení taky ani den, aby začala píchat někoho jiného, je to jako kdyby si lidi hledali stálý útěk u někoho jiného, nebo častější útěky s více lidma, ale všichni musí působit jako citově labilní, on the edge. Někam se je třeba ale v příběhu posunout, a proto nadchází druhé, velmi nucené, dějství, které mi připadá děsně uvařené z vody, jen aby se tu něco dělo. Franco je dick, chápu. Ale není to takovej dick, aby si člověk řekl, o tomhle bude zápletka filmu. Ale ona ano, jo. Ano, musí to být pablb Franco, který opět zrasí svoji manželku a na koho se naše dvojice soustředí. Jackie zakřupe v kukuřici, když uvidí Kristen hrát vzteklou, mezitím se zjeví final boss Ed a řekne, hele, ségra by nechtěla Francova bráchu vidět ani v lochu, ani mrtvýho - Jackie to ale vidí jinak, Jackie smash (but this time pussy's name is Franco). A pak se to začne hrotit a zamotávat. Je jasný, kam tohle míří. Stejně jako desítky thrillerů, co jste mohli vidět před tím. Upřímně jsem čekal víc, protože vizuálně, obsazením, to slíbovalo juicy juicy a vypadalo to lákavěji, taky jsem si v jeden moment říkal, že v tom slabém vedení, jestli ten film nerežírovala ženská a ono, jo, má to snahu zapůsobit, ale je to trochu jako když se snažíte napodobit všechno cool, co tu bylo dřív, ale nemáte nosnou kostru, vaříte z vody, je to jako když sledujete film, co se snaží jet podle učebnice, protože sám nestačí... nestačí mít jen dobrý herce, vybavení, když nic nikam neposouváte, vypadáte jen jako laciná napodobenina, protože nemáte identitu, ne sami o sobě. Celá ta kulturistická scéna of 80's postrádá vibes, ale chtěl jsem, aby se mi to líbilo, ale faktem je, že tenhle film není víc, než tuctová thrillerová žánrovka. Ani na dramatické rovině to nefunguje. Je mi jedno, co se hlavním postavám stane, protože mi obě přijdou pitomý. () (méně) (více)

Fr 

všechny recenze uživatele

„JÁ HO FAKT CHCI ODDĚLAT!“ Já taky koukám na každou píčovinu!... Primárně mně sledovat lesby nevadí, ale tohle mě lákalo (hlavně) obsazením. Prvních 40 minut – to jsou převážně vlhký prsty (a ty jiný věci) a pak…zlom v příběhu, kterej slibuje nějakej zážitek. Ale…  vylejzá z toho podivnost se 3 lesbama, pár mrtvolama a kupou divný lásky, steroidů a rodinnejch problémů. Navíc se jim (asi) zdálo, že je to (celý) vyjímečný, tak tomu dali i vyjímečnej konec, kterej má mít (jakože?) nějakej přesah.     /// -------------- POD ČAROU: ------------------------------------------------ 1.) Kristen Stewart je fanynkou režisérčina prvního filmu „Saint Maud“. 2.) Thx za titule „sheffield358“. ///                         PŘÍBĚH  ***  HUMOR  ne  AKCE  ne  NAPĚTÍ  * ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Saint Maud od Rose Glass jsem kdysi slušně protrpěl, ale na tohle jsem se těšil díky stylovém traileru. Je to fajn a mám to hodně v rozhodování mezi 3-4, ale nakonec budu přísnější, protože dějově je to přece jen docela jednoduché bez výrazných změn v průběhu a na Kristen Stewart není moc pěkný pohled. Naštěstí testosteronem nasátá Katy O Brian byla nejlepší postavou celého filmu, dokázal bych si ji představit jako FInal girl v nějaké řežbě s monstrama. Má to hezký retro look amerického zapadákova, příjemnou lesbickou romanci s erkovými erotickými scénami, slizského Eda Harrise a došlo i na nějaké ty mrtvoly, takže líbilo, bavilo, ale čekal jsem malinko ještě víc.  Fantasy bizární závěr mi moc nesednul. 65% ()

tron 

všechny recenze uživatele

Monštrum s Charlize Theron + Thelma a Louise. Presvedčivé herecké výkony (odporný Harris), špinavá a realistická atmosféra, trocha mi to pripomínalo zvláštne snovou atmosférou vybavené americké nezávislé filmy z 9O. rokov. Stewart tradične v pohode (ale v minulosti zahrala lepšie) a Katy O´Brian vyzerá ako She-Hulk aj bez CGI/masky. Finále WTF, ale pravdupovediac mi to nielenže nevadilo, ale sa mi to dokonca do takto nastaveného videnia sveta absolútne hodilo a všetko „obyčajné“ by som naopak vnímal ako podvod na divákovi. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Prostě na to běžte (do české distribuce to vtrhne nejpozději po Varech) a nekoukejte na trailery, které bohužel dost spoilerují a mohou utvářet zavádějící očekávání. Uvnitř "Love Lies Bleeding" tepe srdce neo-noiru, které pumpuje krev do orgánů postmoderních posunů, jež zahrnují dějiště pouštního zapadákova, svěží nekřiklavou 80s retro stylizaci (žádný kýč typu "Stranger Things") a zastřešující gender+queer twist. Naštěstí tu ale neožívá žádná kostnatá houžev, protože vše pohání masivní muskulatura uhrančivé fyzičnosti, sugestivní stylizace a osobitého autorského pohledu. Rose Glass stvrzuje svou příslušnost mezi tvůrce intenzivně senzorické kinematografie, přičemž tento doposud převážně mužský klub (v čele s Gasparem Noém, Jonasem Åkerlundem, Jonathanem Glazerem či Harmonym Korinem) rozšiřuje o svěží unikátní hlas, který se v určitých ohledech drží více při zemi, ale současně zvládne pojmout mnohem širší pole motivů. Stejně jako jmenovaní tvůrci pracuje Glass s přepjatou vizuální stylizací, vyhrocenými charaktery a moderní vizualitou nespoutanou limity mainstreamového hyper-realismu, přičemž z jejich symbiózy pro diváky spřádá uhrančivě fyzický zážitek. Její práce s noirem se v souladu s tím neomezuje na obvykle vyzdvihovaná schémata jako je koncept femme fatale či vyprávěcí struktura vyšetřování. Jde k pudové a temné podstatě žánru, až se dokonce spíš noří do temných viskózních vod kategorie southern gothic. Vyzdvihuje vášeň, posedlost, hrozivou přitažlivost násilí i mocenskou manipulativnost pokrevních vazeb. Také zvládne do hlavního příběhu zaplétat řadu postranních motivů od zrůdnosti ega až po mýtus země neomezených možností. Při tom všem ale pořád vypráví o lásce a její síle cupovat na cucky vše kolem i nás samotné. ()

fuxoft 

všechny recenze uživatele

Docela zajímavé retro drama, které si občas na pár desítek sekund nečekaně odskočí k Tarantinovi, Cronenbergovi nebo Lynchovi. Ed Harris je naprostý Bůh (ale bohužel není ve filmu dost) a Kristen Stewartová pořád není příliš dobrá herečka, což je největší problém tohoto počinu, protože by to celé měla táhnout právě ona. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Laskavec ocasatý. Jednoletá rostlina symbolizující beznadějnost a zoufalou lásku. Tolik k významu názvu a pak tam máme ještě něco o lidských ambicích, toxických partnerských i rodinných vztazích a honu za splněním Amerického snu. Nové Mexiko, mullety, zkažené zuby, zpocená podpaží v gymu, zpocený koordinátor intimity a násilí jako nejpřímější cesta z problému do problémů. Motivy a prostředky ale nakonec nefungovaly tak, jak bylo v jejich možnostech, protože lehce nedbalý scénář jim nedal patřičnou váhu. To se pak „smalltown boy“ Kristen Stewart, napodobující neurotický projev mladé Winony Ryder, může snažit sebevíc.. S metaforickou vsuvkou o sebevědomí silnějším anabolik, co nechala zavzpomínat na jistou sci-fi komedii s Daryl Hannah, jsem neměl sebemenší problém, obzvláště, když napomohla k neutralizaci Tříprsťáka z Wrong Turn. Apropo, kde tam hrál Ed Harris..? ()

TheRaven 

všechny recenze uživatele

Svěží, vtipné, příjemné. Kristen Stewart má v kapse Oskara za nejlepší zvtvárnění Edwarda Furlonga (ani Edwardu Furlongovi se to tak dobře nikdy nepovedlo). ()

castor 

všechny recenze uživatele

Úvod velmi poutavý, první polovina velice slušná. Neonoir, zapadákov, mullety a trvalé, zpocená podpaží, nestabilní looseři, násilí a mizerné vyhlídky na lepší příští. Kristen Stewart se nebojí zajímavých hereckých výzev a v malém projektu vystupuje coby obsluha místní posilovny. Zabouchne se do ambiciózní kulturistky bez peněz a zázemí, která přes malé městečko projíždí na svojí cestě do Las Vegas, kde si hodlá splnit svůj americký sen. Jenže je tu ještě násilnický švagr, všímavá (otravná) lesbička či démonický otec Ed Harris, který má v tomhle městě leckoho podplaceného a s dcerkou má nezahojené staré šrámy. Navíc její nová známost okusí nežádoucí účinky steroidů… Výsledek (tedy zejména první polovina) má styl i slušnou atmosféru, nakažlivé hudební motivy, výrazné herecké výkony a klíčové toxické rodinné vztahy. Jednotlivé linie se ovšem začnou v druhé polovině drolit, závěrečné tvůrčí ambice mi nesedly a dosud podnětné konflikty mě tak trochu přestaly zajímat. Škoda, mohl to být podstatně silnější thriller. ()

playboxguest 

všechny recenze uživatele

Když si odmyslím ten konec, respektive přizpůsobím mysl tomu, že jde jen o představivost už takhle jebnutých "hrdinek", je Love Lies Bleeding zatracený guilty pleasure pro tenhle rok, který si klidně pustím brzy znovu. Nečekala jsem mnoho a nakonec jsem se skvěle bavila. Casting na jedničku. Škoda, že holku O´Brianovic typu neobsadili do druhé sérky Last of Us, s jiným účesem to mohla být skvělá Abby. ()

pornogrind 

všechny recenze uživatele

Love Lies Bleeding je thriller řízlej s lesbickou Love Story. Thrillerová stránka nepřináší nic moc novýho pod sluncem. Trochu to aspoň okořenila Love Story napumpovaná steroidy. Z hereckýho obsazení stojí za zmínku jen ústřední trojice. To jest Kristen Stewart, Katy O'Brian a Ed Harris. Po audiovizuální stránce je to slušně odvedená práce. A jestli jsem byl s hodnocením na vážkách mezi 3-4hvězdami tak ten WTF konec vystřiženej jak z jinýho filmu mi dal jasnou odpověď na jakou stranu se přiklonit. ()

Omnibus 

všechny recenze uživatele

Manželku vzal lopatou, tady končí sranda, potkal karmu mužatou, teď mu čelist plandá.“ Fuj, to byla scéna! Domácí násilník J.J. manželce vytunil obličej do zajímavých tvarů a barev, teď díky Jackie i on už může na brigádu do obludária. HNUSNÉ OKÉNKO: [][] Je plné ekl charakterů a ekl scén. Taťka Žabí ksicht vzteky překousl švába, Lou trénuje fisting se záchodovou mísou typu Trainspotting a nabušená Jackie s postavou Oty Zaremby a zhruba stejným sexappealem si injekcí pere steroidy do svalů. Vtíravé samolepce Daisy, blbé jak troky, se teplý slepičí mozeček rozprskl na zápraží a životní otloukánek Lou teď máčí hadr v krvi aka uklízečka Gabriela. [][] Povedená exit-road movie, lehce nemorální, krví a potem čpící lovestory o pozvracených snech, živočišnosti lesbické lásky a o jablku (ne)padajícím ze stromu do pohřební rokle. Pátou hvězdu sežrala artová obryně z Gulliverových cest, ta stála za... vyliž pekáč. Holky sobě, čili Rose Glass a Weronika Tofilska prominou. ()

Goldbeater 

všechny recenze uživatele

Režisérku Rose Glass jsem po jejím debutovém hororovém snímku Svatá Maud z roku 2019 měl velkou chuť dál sledovat, a nyní, když jsem viděl její druhý počin Zatracená krvavá láska, ze mě ta zvědavost do budoucna najednou mírně opadává. Tento feministický fantasy thriller osídlený vykloubenými, afektovanými a veskrze nesympatickými postavami jednajícími v pohnutkách, jaké nejsem s to pochopit ani při zatmění mysli, jaké přináší festivalové opojení, mě doopravdy zanechal v rozpacích. Musím říct, že představa, jakou jsem si o tomhle snímku předem vytvořil v hlavě, byla mnohokrát zajímavější a funkčnější, než to, co jsem nakonec na plátně dostal. Mělo to být bizarní buď daleko míň, nebo naopak daleko, daleko víc. Skončilo to někde napůl cesty. [KVIFF 2024] ()

leila22 

všechny recenze uživatele

Prvá hodinka je výborná. Krásne atmosferická, až taký neo-noirík s veľmi uveriteľnou retro atmosférou konca 80-tych. Do toho nemecké steroidy a tá správna “špina”, ktorá je pre niektoré A24-ky typická. Tak ako dokáže byť Kristen Stewart v iných filmoch ženská, tak dokáže zo seba urobiť aj poriadne chlapča a spolu s Katy O´Brian im to fakt ladí. Škoda, že v druhej polovici sa to začína celé jemne rozpadať, aj samotná zápletka je pomerne banálna. No i odhliadnuc od toho je u režisérky Rose Glass (aj po jej debute Saint Maud) cítiť slušný potenciál a jej tvorbu budem sledovať aj naďalej. ()

Filmmaniak 

všechny recenze uživatele

Feministická kulturistická krasojízda stylizovaná do špinavých 80. let, která pojednává o víře ve vlastní tělo, o honbě za americkým snem, o toxických příbuzenských vztazích a o zničující síle lásky. Propojuje různé polohy - upocenou lesbickou romanci z posilovny, vidláckou rodinnou gangsterku i halucinogenní steroidové delirium hraničící s body hororem - ve všech je ale přesvědčivá jen tak napůl. Postavy i jejich motivace se tak postupem času vytrácejí v přibývajících krvavých zvratech a průběžně sílících bizarních výjevech. ()

Reklama

Reklama