Recenze (1 246)
Strážmistr Topinka - Zločin v penzionu (2019) (epizoda)
Je mi líto, ale už je to asi definitivní: Topinka je debil. A scénáristé jsou neschopní - trapnost mnohých scén volá do nebe. Díkybohu aspoň za některé fajn herce ve vedlejších rolích.
Brexit (2019) (TV film)
Jako cynika mne tento film vlastně ani moc nepřekvapil. A bravurní plešatějící sociopat Benedict už vůbec ne (dejte mu už konečně hodně zápornou roli, třeba sériového vraha, ať se vyřádí!). Jinak jde o výstižné zobrazení manipulace vedoucí k referendu, z jehož výsledků jsou teď zjevně nasraní úplně všichni. Skvělý koment: Zeck.
Roma (2018)
Jeden z těch novějších filmů, které by měl člověk vidět, než natáhne bačkory... a zároveň dílo, které asi není nutno brzo vidět znovu. Každopádně síla a obrovský zážitek - v prvních dvou třetinách po formální stránce, v té třetí i po obsahové. Jediné, co mi vadilo, bylo časté štěkání těch čoklů.
Pátrání (2018)
Téměř dokonalá kombinace života, webovek a socsítí. A (ne)překvapivě je to velmi napínavé.
Líza, liščí víla (2015)
Celkem zábavný úlet, ale stačí ho vidět jednou. A Levan Polkka překvapila.
Můj strýček Archimedes (2018) (TV film)
Poutavé a docela vtipné, ale poněkud nesystematicky natočené. A po dlouhé době konečně sympatický Donutil.
Pierre Richard - tichý muž (2018) (TV film)
Pod to, co napsal Enšpígl, bych se okamžitě podepsal.
Po strništi bos (2017)
Nejdřív si neodpustím (opakované) povzdechnutí: Kaiser, Kaiser, ten kdyby nechlastal, kde už mohl dávno bejt... i Oscara mohl už klidně mít... A k filmu: má slabý scénář a působí jako sestřih desetidílného seriálu. Jinak ale nadprůměr. Plus úžasně maminkovská Voříšková.
V pasti (2018)
Apokalypsa jinak a velmi zajímavě - tj. poslepu. Mix několika jiných psychoscifáren s velmi dobrou Sandrou a s dojemným koncem. Určitě nejde o film jen na jedno shlédnutí.
Zlý časy v El Royale (2018)
Rádobytarantinovka úplně o ničem a k uzívání se. Bridges ale fajn.