Poslední recenze (57)
Oppenheimer (2023)
Poctivě a řemeslně skvěle natočeno, jako každý Nolanův film. Stopáž mi přišla až nudně dlouhá, ale potřebovali říct, co říct chtěli. Je to zvláštní vidět, co se za doby války, která se tu odehrávala v Evropě, dělo v Americe, jak rozhodovali o tom, kam pak na konci svrhnout bombu. Napětí, to Nolan umí a celé kino ani nedýchalo, když to bouchlo. Mám v oblibě sice jiné Nolanovy filmy, ale tento určitě ostudu neudělá.
Barbie (2023)
Opravdu jsem nečekal, že se budu u filmu tak bavit. Chápu message režisérky, asi je to na západě celkem fuckup víc, než tady a některé stereotypy a feminizace byly už možná trochu přitažené za vlasy, ale je to její film a měl sdělit to co chtěl. Líbila se mi i ta sebeironie a hlavní protagonisté byli skvělí!
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Mě se líbí ten návrat na uzavřenost příběhu a že nepotřebuju znát ostatní filmy/komiksy/seriály. Skvělá hudba a vtip je tam taky. Navíc jsem to měl možnost shlédnout v Chinese Theater na Hollywood Boulvard, takže to pro mě má ještě takovou zážitkovou hodnotu.