Poslední recenze (8)
Trojí hranice (2019)
Začátek super, děj má dynamiku a říkám si super film. Ale druhá polovina, ve které unikají přes Andy, mi přišla dost nudná a patetická (hlavně úplný závěr). Skončit to přeletem vrtulníkem, tak mám jasný 3-4 hvězdy, ale tohle mě fakt nebavilo.
V pasti (2018)
Tenhle film jsem delší dobu odkládal, protože byl zařazený jako horor a horory moc nemusím. Ale udržel mě v napětí od začátku do konce. Sandra Bullock, John Malkovich a další předvedli perfektní a uvěřitelný výkon. Po shlédnutí Quiet Place 1 a 2 opět jeden velmi podařený thriller. Za mě 5 zasloužených hvězd.
365 dní (2020)
Od filmu jsem po shlédnutí hodnocení moc nečekal, ale i tak mě dost zklamal. Kdybych měl film shrnout jedním slovem, napadá mě slovo nuda. Chybí tu dynamika vztahů postav, náhlé zamilování jsem hlavní hrdince prostě nevěřil. Iritovala mě plytkost děje a to, že se nikam zajímavě neposunuje. Naštvala mě i scéna, kde hlavní hrdinka dává mafiánovi facku (ono její chování je i jinak těžko uvěřitelné). Když tohle fackování ženy vidí stále ve filmech, myslí si, že je to normální a můžou to dělat taky. Zajímalo by mě, jakou nevoli by vyvolalo, kdyby takhle fackovali ve filmech muži ženy. Na celém filmu jsou zajímavé jen erotika a pěkné lokace, ostatní fakt o ničem, ale aspoň za ně dávám dvě hvězdy.