Poslední recenze (5)
Nabarvené ptáče (2019)
Tímto českým dílem jsem byla velice překvapena. Vzhledem k tomu, co se u nás v posledních letech točilo za průměrné až podprůměrné filmy mě Nabarvené ptáče dá se říct až šokovalo. Silné scény, skvělý scénář, kamera a hlavně vynikající herecké výkony. Že je film v černobílém formátu jen podtrhuje celkovou atmosféru. Jedinou výtkou za mě je délka, 3 hodiny jsou 3 hodiny a i u takhle silného filmu už jsem měla na konci problémy se soustředit. To nic ale nemění na tom, že to byl za mě jeden z nejlepších filmů, které jsem za poslední rok viděla a dávám tomu 90%.
Blíženec (2019)
Pěknej oddechovej akčňák s Willem Smithem v hlavní roli. Originální nápad a pěkná zápletka zde rozhodně nechyběly. Kladně hodnotím bojové scény i old schoolovou honičku na motorkách, jediné co bych vytknul byly někdy až zdlouhavé monology. Za mě 70% :)
Stáhni a zemřeš (2019)
Za mě průměrný ,,hororový" film s několika lekacími scénami. Do kina jsem šel s tím, že půjde o mobilní aplikaci která zabíjí teenegery a to jsem prakticky dostal. Lehce mi tam nezapadli démoni a moderní verze kněze. Povedená byla potitulková scéna která u hororů není běžná. 50% :)