Reklama

Reklama

Avengers: Endgame

  • USA Avengers: Endgame (více)
Trailer 9
USA, 2019, 182 min

Předloha:

Stan Lee (komiks), Jack Kirby (komiks)

Kamera:

Trent Opaloch

Hrají:

Robert Downey Jr., Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth, Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Don Cheadle, Paul Rudd, Benedict Cumberbatch (více)
(další profese)

Obsahy(1)

Hrozivé události způsobené Thanosem, který vyhladil polovinu života ve vesmíru a silně oslabil Avengers, vedou zbylé superhrdiny k tomu, aby ve strhujícím finále 22 filmů studia Marvel zvaném Avengers: Endgame sebrali poslední síly a pokusili se vrátit úder. (Falcon)

Diskuze

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnocení, recenze)

CarnTheNunya

ať mi klidně vyhrožuje, nebude první a ani poslední. Navíc s tím, co tady napsal, bych byl hooodně opatrný, s tím vyhrožováním. 

Uživatel AloeB smazal svůj příspěvek.

CarnTheNunya

CarnTheNunya (hodnocení, recenze)

To bych chtěl opravdu vidět jaké nesmysly, nebo jak by se ta situace dala vyřešit lépe. Hodně bych chtěl. 

na příspěvěk reagoval Yoshitsune

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnocení, recenze)

AloeB

určitě, já to chápu velice dobře, ale asi nejenom hrdinové, ale i normální lidi etnického původu a ženy, které nejsou u sporáku, nebo nerodí, sou sračky. Já ti rozumím, velice dobře.

na příspěvěk reagoval AloeB

AloeB

AloeB (hodnocení, recenze)

Yoshitsune

:D myšleno s nadsázkou, aneb buď jsem mohl napsat podobné věci a nebo podobné sračky. Zvolil jsem agresivnější formu, tak snad se lordstvo neurazilo ;) 

na příspěvěk reagoval Yoshitsune

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnocení, recenze)

"hrdinové z menšin a ženské hrdinky, sou sračky"  ale klid, nechce nic rozpoutávat, hlavně né hádku 

na příspěvěk reagoval AloeB

AloeB

AloeB (hodnocení, recenze)

Komi98

Zase nechci rozpoutat nějakou hádku :D 

Bojím se že diverzitní komiksovky myslel Feige takové ty Black Panthery, Captain Marvely, prostě ženské hrdinky, menšiny a podobné sračky. Ale nechme se překvapit. V rámci možností se mi líbí některé momenty Marvel Space opery, kdyby se vykašlali na zemi a zůstali jen u vesmíru, mohlo by to být fajn.

 IW není ten klasický mainstream, to jsem říct nechtěl. V mnoha ohledech je jiná (někdy lepší, někdy horší, vede u mne nad ostatními Avengers), bohužel u mne však srazila body dolů úplně jinými věcmi (prakticky permanentní akce, nesmyslná (dont hate me please) motivace záporáka, nesmyslné hledání kamenů, milion jiných možností jak situace vyřešit lépe) prakticky žádný charakterový vývoj - Thanos je čestnou výjimkou). Proto i doufám, že Endgame by mohla být lepší a rozumější.

Ovšem první a druhé Avengers za hloupé a jednoduché považuju, na tom se nic nezmění. Začleněním postav do děje považuju za nešťastné a stejně jako v případě kritiky IW, většina situací by šla vyřešit mnohem líp - než budeš chtít abych to jmenoval, film jsem viděl jednou, toto jsou mé pocity z něj a zpaměti rozhodně neodvykládám všechny nesmysly co se tam děly :D 

Komi98

Komi98 (hodnocení, recenze)

AloeB

Ono.. Různý úhel pohledu =  různý pohled na danou věc

S něčím máš pravdu. Je fakt, že ty komiksovky (MCU) jsou kolikrát vystavěné na jedné a té samé kostře... Ale to je jedna velká slabina hrdinských filmů podle mně... A uvdíme, s čím přijde Marvel Studios do budoucna. Zatím třeba Kevin Feige říkal, že filmy mají být do budoucna daleko více diverzitní.. Jestli se to ovšem splní je otázkou...

 

Ale rozhodně se s tebou nedá souhlasit s názorem, jako je "A:IW je jednoduchá komkisovka" ..Tak tak dlouho jsem se ještě nezasmál...

A to samé názor označit A:IW za "základní komiksový mainstream", který dokonce "žádným určitým způsobem vybočuje" (nenapsal si to přímo, ale vyznělo to tak).. Co to je za blbost??? Teď mi řekni (napiš), kolik takových dle tebe jednoduchých komiksových filmů vzniklo? Jak moc extrémně podle tebe musí film vybočovat???

Achjo.. Proboha... Už všechny filmy Avengers (myslím celou ságu, tedy 1,2,3,4) vybočují jen tím, že se podařilo nacpat do filmu více postav (hrdinů), které mají dost dobře prokreslený charaker, aby se sjednotili a šli proti nějakému většímu zlu....

A Avengers 3 a Avengers 4? Tak to už ani nemluvím.. Jak strašně je vidět to vybočování od ostatních filmů..

na příspěvěk reagoval AloeB

CarnTheNunya

CarnTheNunya (hodnocení, recenze)

AloeB

Tak dobře, dejme tomu že máš pravdu, ale to tvrdí snad každý takový jako ty a není jich málo. A většinou pak kvůli tomu brečí, protože s nimi nikdo nechce souhlasit, jen ta určitá skupina o které mluvím. Zatím ty jsi jediný, který kvůli tomu nedělá bordel. Takže zatím máš u mne respekt.

AloeB

AloeB (hodnocení, recenze)

Ratemus

Jakkoliv to může mít vliv na budoucí universum, vždy v prvé řadě záleží na tom, jak je pojat samostatný film :) alespoň pro mě. Ale X-meny až na výjimky nesleduju, nemohu soudit.

Tolik komiksovek jsem zase neviděl. Ale třeba Hellboy je fajn. Stejně tak Třístovka :) Sin City určitě plánuju. Ono nejde o žánr jako komiks (protože komiksy jsou multižánrové) jde o to, jak je komiks pojat (stejně jako film, kniha, cokoliv)

na příspěvěk reagoval Ratemus

AloeB

AloeB (hodnocení, recenze)

CarnTheNunya

Zjednodušeně řečeno, většina Marvelovek a dalších (povětšinou komiksových filmů) je založena na velmi primitivní (a mimo jiné se často opakující) kostře příběhu, která nemusí být nutně špatná, je-li obalena něčím navíc. Za příklad si vezmem třeba Venoma (toho mi kamoš neustále doporučoval, jak je super, inu, byl jsem zklamán), zde je popsáno jak se hrdina stal hrdinou, má spoustu problémů, na konci porazí padoucha a rázem se všechny problémy vyřeší (mimo jiné i ty za které padouch nemohl). Film pak nemá žádné vyznění, žádný zajímavý dramatický oblouk, nic pro co by stálo za to jej sledovat. Jestli chceš přímo MCU, máme tu vychvalovaného Strange. Podobná kostra, nic zajímavého, jen spousta vizuálu a planých řečí. Oba tyto filmy vyzdvihuje hlavně herec v hlavní roli (proto u mne nemají úplný odpad) a mimo to také mají společného velmi slabé záporáky (kteří mnohdy dokáží příběh výrazně vylepšit, jakkoliv je jednoduchý - to kdyby se někdo ptal, proč má Homecumming u mne zelenou). Dost jsem se rozepsal, stačí ti to jako vysvětlení?

na příspěvěk reagoval CarnTheNunya, Komi98

Ratemus

Ratemus (hodnocení, recenze)

AloeB

Ano cestování časem je nebezpečné téma jelikož vznikají paradoxy, ale zde má mít konec filmu zásadní vliv na budoucí filmy, má se prý změnit celé univerzum a vzniknout nový směr..tak uvidíme...co se týká komiksovek mimo Dc a Marvel tak jsi vyjmenoval ty od Vertigo jako Watchmen, Vendetta a Constantine...a co Red, wanted, Green Hornet, Vrána, z pekla, liga výjimečných, dějiny násilí, Valerián, Odplata, 300, Sin City, Kingsman, Kickass, Hellboy, Polar?

na příspěvěk reagoval AloeB

AloeB

AloeB (hodnocení, recenze)

CarnTheNunya

U většiny z nich v komentáři odůvodňuji, proč jsem tomu dal kolik jsem tomu dal. Třeba Logan měl povedený silný příběh, Deadpool je povedená parodie, líbili se mi a tak jsem je hodnotil tím, co si dle mého zaslouží. Povětšinou taky nejde o základní komiksový mainstream ale něco co z něj určitým způsobem vybočuje. Nechtěl jsem do toho zahrnout všechna komiksová díla (ostatně plným počtem jsem hodnotil i třeba V jako Vendeta, Constantine, nebo Watchmeny), přesto je mi však většina jednoduchých komiksovek velmi nesympatických

Endgame má reálnou šanci být dobrá, bojím se však že se jim to nepovede (podobně jako IW)

na příspěvěk reagoval CarnTheNunya

AloeB

AloeB (hodnocení, recenze)

Ratemus

Neviděl jsem, nemohu posoudit :) stále však beru manipulaci s časem za velmi nepřejícné téma, vzhledem k tomu, jak často může solidní a smysl dávající film naprosto shodit.

na příspěvěk reagoval Ratemus

CarnTheNunya

CarnTheNunya (hodnocení, recenze)

AloeB

 Logan: Wolverine je taky komiksárna. A to samé Deadpool. Takže třem komiksárnám jsi dal pět hvězdiček a tuším že Spider-Man: Home Cumming (tumor) jsi dal čtyři a BvS, Black Pantherovi a Sebevražednému oddílu jsi dal tři hvězdy. 

na příspěvěk reagoval AloeB

Související novinky

Vision se vrátí ve vlastním seriálu

Vision se vrátí ve vlastním seriálu

25.05.2024

V minulých letech se komiksácké studio Marvel s oznamováním nových projektů trošku urvalo z řetězu. Po vrcholné éře, kdy hlediště kin praskala ve švech pod nápory chtivých diváků, kteří potřebovali… (více)

Druhý Gladiátor byl extrémně drahý

Druhý Gladiátor byl extrémně drahý

26.02.2024

Loňské stávky se nějak podepsaly snad na každém natáčení. A čím větší produkce, tím více studia pravděpodobně krvácela, když se práce na filmu zastavily. Své o tom ví Ridley Scott, který loni na… (více)

Obsazení Fantastické čtyřky potvrzeno

Obsazení Fantastické čtyřky potvrzeno

15.02.2024

Velké tajemství to nebylo, ale oficiálně potvrzeno taky ne. To se změnilo včerejším Valentýnem, kdy Marvel oznámil definitivní obsazení své Fantastické čtyřky. Reeda Richardse, nejgeniálnějšího vědce… (více)

Scorsese vs. Marvel znovu

Scorsese vs. Marvel znovu

31.10.2023

Pár let staré komentáře Martina Scorseseho k Marvelu, vůči němuž se režisér ohradil a filmy studia označil za pouťové atrakce spíš než filmy, jsou dobře známé. Teď ale do kin zamířil snímek Zabijáci… (více)

Reklama

Reklama