Poslední recenze (288)
Rychle a zběsile 9 (2021)
Dlouho jsem přemýšlel, co mi ten film připomíná a asi v půlce filmu mi to došlo. Já se vlastně dívám na ´´Já padouch´´ v reálu. Pravda, Dru trochu nabral hlavně v oblasti dolních končetin, ale když se na konci objevili i mimoni, bylo v tom jasno..
Ví o tobě (2021) (seriál)
Do první půlky tahaná věc, od půlky seriálu zvrat k perfektnímu rozuzlení. Je to takový natažený díl Black Mirror, fandům doporučuji.
Sněhulák (2017)
,,Velký špatný". Naprosté odchýlení od knižní předlohy. Jako fanda knih s HH a Jo Nesba jsem zklamán nevyužitým potenciálem příběhu, naprostou změnou pointy a spoustu wtf momentů ( kde je nějaký vyšetřování, linka s Katherine, prostor ostatních postav... ). I když co jiného se dalo čekat, když chtějí přes 500 stránek knihy a nějakým seznámením s postavami nacpat do 119min. Aspoň že ti Lovci hlav se zfilmovali řádně. Jedinné plus je Fassbender, který je, až na tmavé vlasy, celkem uvěřitelný Harry Hole. V tomto případě doporučuji číst knihu, než tento film. Anebo restart. A začít pěkne od Netopýra a ne sedmou knihou v pořadí. Příklad by si tvůrci měli vzít ze zfilmovaných 4 knih Jussi Adlera-Olsena.