Recenze (171)
Svatební seznam (2022)
Tvl, stydim se priznat, ze sem to neprepnul, ale to neslo, to je neco tak strasnyho, ze to boli 😀
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Vizualne pekny, ale bylo to strasne hloupy, ach jo... jde to do pr... jako Bond.
Ahsoka (2023) (seriál)
Vizual pelnej, ale...scenar neuveritelne spantej :( girls power, pricemz ty hlavni hrdinky, zejmena fialovovlasa a zelena, byly tak neuveritelne blby, ze to az bolelo... cestovani mezi galaxiema presne na misto kam chteli ve velrybe respekt, to asi nekdo hodne hulil... kdo mel fakt dobrou roli/scenar byli oba muzsti zaporaci, jedini jednali logicky. Jo a jeste robot byl super!
Barbie (2023)
Scenar je bohuzel neuveritelne hloupej
Sandman - Série 1 (2022) (série)
Netflix graduje, prvni 3 dily navnadily i pres to nasilny LGBT, 4.dil uz to bylo nudny a debilni, ale 5.dil, to bylo neco... fakt nechutnost
The Last of Us - Season 1 (2023) (série)
2 hvezdy za hlavniho hrdinu a tu holku, zbytek bylo utrpeni.
Divnosvět (2022)
Jedna hvezda za vizual, ale z toho eko, lgbt atd se mne chtelo strasne blejt.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Tak prvnich 5 dilu bylo fajn, ale nic moc, ale pak to gradovalo a nakonec max spokojenost
Samaritán (2022)
Stalone je tam proste fajn, ale ten kluk, hlavni hrdina, to je takovej .... ze to ani moje maly decka nedaly
Mrazivá pomsta (2019)
Remake filmu Boj sněžného pluhu s mafií, kterej byl ale mnohem lepsi.