Reklama

Reklama

Smrtící nenávist 2

  • Česko Smrtící nenávi2t (více)
Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Když někdo zemře v záchvatu zlosti, zůstane po něm stín, který se postupně šíří na další oběti a nedá jim spát, dokud je nedožene k šílenství anebo sebevraždě... Dokáže někdo zastavit kletbu? Tambllyn se dostane pod stejnou kletbu, jaká postihla její sestru Gellar. Nadpřirozené síly, které naplňují člověka zlobou a nenávistí, spojí dohromady několik lidí, kteří se snaží odhalit tajemství a zachránit si životy. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (124)

teutates 

všechny recenze uživatele

U jedničky som na tvrdo zaspal,avšak u dvojky som trpel oveľa viac!Neviem,ale mňa tá Nenávisť nejako neberie(zachvat zlosti)a následné prevedenie vo mne vyvoláva skôr smiech ako strach!Mám rád horory a na podobné snímky sa stále teším,ale je to dosť nevďačné téma,ktoré"väzme"každého z nás inak a preto dávam 1*-toto má vážne nevzalo... ()

Flopik 

všechny recenze uživatele

Ako som vravel pri 1 že si pozriem aj 2 tak som to splnil a miestami príjemné prekvapenie.Celkom solídny horor s prekvapivo dosť mrazivými momentmi.Síce viem čo tam bude ako to bude vyzerať ale aj tak je to nepríjemné.Akurát mi to príde samoúčelové a príbeh sa vôbec neposúva ďalej.Akurát Kajako dokáže nové triky ktoré sa mi ale vôbec nepáčili.Inak ma to bavilo ale to je všetko ak budem pri dobrej nálade pozriem si aj3 zaťial 3* a 60%.Nádherná Sarah Roemer.. ()

Reklama

Šakalík 

všechny recenze uživatele

Druhý díl americké verze The Grudge je považován za znatelně slabší než jednička, já k tomu ale nevidím jediný důvod. Po atmosférické stránce je dvojka stejně brilantní, přičemž děj je zajímavě „pojaponsku“ rozdělen do tří prolínajících se příběhů, které se ve finále uceleně spojí. Z technického hlediska myslím dvojka svého předchůdce dokonce v ledasčem překonává. Odmítavý postoj publika tak nejspíše vyvěrá ze stoupající únavy z „dlouhovlasých asijských duchařin“, s kterýmžto žánrem se v té době roztrhl pytel. Z mého pohledu se ale jedná o mimořádně povedenou atmosférickou záležitost, která nabízí vše, co dělá japonskou hororovou školu tak jedinečnou (byť v tomto případě hranou podle amerických not). Možná je ve filmu trošku „překayakováno“, možná je prostřední část poněkud unylá, přesto se divákovi dostane nanejvýš sugestivního zážitku. A pak taky – zatímco jednička víceméně jen kopíruje japonskou předlohu, druhý díl nabízí vlastní originální příběh. A to určitě není na škodu. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Tak tohle už byl opravdu jen zoufalý pokus vytřískat co možná nejvíc peněz. Nejhorší na tom bylo, že to tvůrci mysleli vážně a nejednalo se o žádnou parodii, i když to tak místy vypadalo. Některé efekty byly tak gumové, že jsem si vážně musel párkrát protřít oči jestli vidím dobře. Jakýkoliv náznak strašidelné – hororové atmosféry jsem tu nepostřehl ani jednou a myslím si, že tohle byl vážně provar. Jiné slovo než trapné to skutečně nevystihuje lépe. Pokud se u tohoto někdo snad bál, tak by se měl přestat na horory raději dívat. Mohlo by se stát, že by si u nějaké opravdu kvalitního kousku mohl přivodit infarkt. ()

klerik 

všechny recenze uživatele

Bez príbehu, bez napätia. Ducharina postavená na princípe, ktorý funguje len vo vyvražďovačkách: kopa pekných herečiek = kopa obetí. Čo strašilo v jednotke, tu nudí... Takmer všetky šikmáčske horory (PHONE, PULSE, OKO, KRUH...) pracujú s rovnakými relikviami, ale tu ani vlasy vo vani, zalepené dvere či chlapec s infantilným makeupom nefungujú... ()

Galerie (105)

Zajímavosti (7)

  • 20-milionový sequel studia Sony vystrašil z amerických diváků během prvního víkendu promítání (13. – 15. 10. 2006) 20,8 mil. dolarů na vrcholu žebříčku. Celkový výdělek se vyšplhal na 39,1 milionu, což je znatelný pokles oproti prvnímu dílu z roku 2004 a jeho 110 milionům. (imro)
  • Pokračování dostalo zelenou hned po 39-milionovému debutu prvního dílu. (imro)
  • V októbri 2016 sa podľa webu PrettyFamous umiestnil film na 38. priečke v rebríčku "Najhoršie horory všetkých čias". (Zdroj: ČSFD)

Reklama

Reklama