Recenze (424)
Temná věž (2017)
Když budu stručný, dá se to, McConaughey super. S knihami to má společného fakt málo, což je mi líto, ale dá se to pochopit. Jedno shlédnutí stačí.
Le Mans '66 (2019)
Super pecka po všech stránkách.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Je to dobrý, je to vážně dobrý! Trvalo mi dlouho se k Artušovi dostat, ale jsem moc spokojený. Film má parádní tempo a je zábavný, hudba baví, Beckhamovo cameo super :-) Jude Law je navíc jako záporák boží.
Mizerové navždy (2020)
No, k filmu jsem se dostal v době, kdy na informace o úspěchu Mizerů navždy padá prach webových archivů, tudíž jsem tak nějak věděl, do čeho jdu. Takže solidní akční film, užil jsem si ho, chemie Smith & Lawrence je prostě boží. Finální akční sekvence mohla být na můj vkus trošku komornější, ale budiž. Ve druhém i třetím filmu jsou vidět peníze (myslím tím, že nejde o levnou produkci), ale jednička u mě zůstává stále nejlepší. Bad Boys for Life!
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Tři hvězdičky jsou pro Star Wars strašně smutné, horší je, že jsem váhal nad dvěma. Problém mám s příběhem, protože Star Wars mám rád. To, jakým směrem se vydala linie o původu Rey, mi přišlo prostě umělé, nesedí mi to tam a o to více jsem pak trpěl při finále. Není to nekoukatelný, ale není to osobní, necítil jsem žádnou osobní zaangažovanost v osudech postav na plátně. Potěšila mě snad až poslední scéna, ta na Tatooine, protože tam jsem poprvé (bohužel až tam) procitl. Obrovské zklamání.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Jde o kvalitní filmařské řemeslo, na které se rád znovu podívám, a nevadí mi, že se opakují věci, které fungovaly. Zřejmě bych se normálně přiklonil na čtyři hvězdičky, ALE... jde o znovuotevření mého oblíbeného universa, síla se opět probouzí a já ten bonus čtvrté hvězdičky rád dám.
Interview (2014)
Několikrát jsem se opravdu od srdce zasmál, ač nejde o žádný chytrý humor, který mám raději. Potěší fanoušky Katy Perry, příliš nepotěší fandy Severní Korei.
Transformers: Zánik (2014)
V zásadě ne špatné, ale od druhé poloviny (no, asi dřív, protože film je dlouhý jak přerostlá anakonda) jsem se těšil na titulky. Platí to, co u předchozího dílu - jsou tam dobré nápady, ale výsledek mě nezaujal natolik, abych uvažoval o opakovaném promítání....
Dokonalý smysl (2011)
Skvělá myšlenka, ale dle mého dost nedotažená.
Diktátor (2012)
Musím vychválit scénu z vrtulníku, kterou jsem si musel pustit opakovaně, ale celkově to zase takové terno není - film místy dobře pobaví, ale dějová linie nezaujme. Na opakované shlédnutí to rozhodně není.