Režie:
Georges LautnerKamera:
Henri DecaëHudba:
Philippe SardeHrají:
Jean-Paul Belmondo, Mirella D'Angelo, Michel Galabru, Carla Romanelli, Paolo Bonacelli, Michel Beaune, Charles Gérard, Maurice Auzel, Tony Kendall (více)Obsahy(1)
Zpět do víru života! Heslo, kterého se drží bývalý zlodějíček Alexandr Boroni po propuštění ze žaláře. Vyhledává společnost půvabných že, snaží se je očarovat a poté, co mu podlehnou je okrade. Díky souhře náhod se při jedné ze svých cest zaplete do hry tajných služeb na palubě letadla směrem do Benátek. Nebyl by to však on, kdyby nad nimi nedokázal zvítězit – nad nekalými živly, agenty a mafiány. Stihne toho však ještě mnohem víc! (MIDO FILM)
(více)Recenze (117)
Jedna z mých nejoblíbenějších komedií i v dnešní době. Legendární kopance do rozkroku a groteskní útěky fenomenálního Belmonda jsou balzámem na duši každému, kdo se u filmu rád zasměje. ()
Po naprosto skvělým filmu Policajt nebo rošťák, se dvojice Georges Lautner a Jean-Paul Belmondo po roce opět sešla, tentokrát se ovšem zdá že tvůrci neměli přesně jasno, zda hlavní hrdina bude kašpárek nebo drsňáček, většinu filmu vítězí první varianta a proto ten název. Belmondo ovšem i tady předvede, že je ve formě a zejména přestup z motorového člunu do helikoptéry a následný let na Benátkami je opravdu fajnová záležitost . Kdo není tak velký fans Belmonda jako já, může si odečíst jednu hvězdičku. ()
Klasická komedie v hlavní roli s Belmondem tak, jak ho každý má rád a i když se v průběhu filmu objeví pár nesrovnalostí nemění to fakt, že komedie je to víceméně povedená a bere důraz hlavně na něj a jeho bezmeznou orientaci a všeobecnou znalost. I když to není jeho nejlepší film, chvílemi jsem se s radostí zasmál. Belmondo přeci jenom se svým šarmem nedokáže zklamat. --- Přišla jsem o manžela – Jo, také znám tyhle truchlivé chvíle přišel jsem o svého bílého slona a nemohl jsem překonat smutek. Dokonce jsem pil. ()
║Rozpočet $-miliónov║Tržby Celosvetovo $8,000,000║ Až moc jednotvárne od Belmonda, už sa moc opakuje a stále hrá len to isté, takže mi to príde dosť otravné, aj keď pár zábavných scénok sa tam nájde, stále je to len slabší priemer. /40%/ ()
Tenhle film je dost nevyvazenej, jakoby tvurci nevedeli, jesli to ma bejt komedie nebo kriminalka. Prvnich zhruba dvacet minut je film tak pitomej, az je docela vtipnej a potud se jedna o komedii. Jenze pak az do konce tvurci stridaj vtipny sceny se zbytecne moc vaznejma, takze se film vzdy rozjede a v zapeti zacne mirne nudit, diky prilisny ukecanosti. Nicmene Belmondo je tu dost dobrej a scena s velkou ochcavkou v hotelu je proste masakr. ()
Belmonda mám rád, ale tohle se teda moc nepovedlo. V první polovině se najde pár dobrejch vtipů, ale později se z toho stane zmatená rádoby akční slátanina. To se potom Belmondo může třeba přetrhnout, ale sám ten film prostě nezachrání. Ke konci už jsem to sledoval jenom tak jednim okem. ()
Minimum zábavy, nepatřičný voiceover, přehnaná teatrálnost a příliš mnoho kopanců do rozkroku. Nemyslete si, i Lautner a Belmondo mají nárok na slabší chvilku.. Reputaci částečně zachránila poslední čtvrthodina, kdy se Bob Saint-Clarovi vrátila obsese s bochníkem chleba.. ()
Jean - Paul Belmondo se po úspěchu filmu "Policajt nebo rošťák" dal opět do kupy s režisérem Georgesem Lautnerem a rozhodli se natočit komediální krimithriller podobného rázu. Už se jim to tak sice nevyvedlo, zábavné scénky (je jich naštěstí víc) se rozpadají s těmi vážnými a film jako takový nedrží moc při sobě. Zábava to ale je pořád nadprůměrná, pár skvělých scén se rozhodně najde (chlupy) a Belmondo je opět natolik šarmantní a zábavný, že z toho těch 70% vykouzlí. ()
"Kdo tady kašlal?" Belmondo opět nezklamal a vykouzlil vcelku povedenou komedii, která mě potěšila. 60% ()
Taková "lautnerovská" krimiblbůstka... I Mistři se někdy utnou.. ()
Francouzská variace na Bondovky, tak mi to připadalo, jen mě to bavilo možná ob scénu. Starší francouzské kousky ve mě prostě zanechávají rozpaky a nechuť vidět je někdy opakovaně. ()
Vlastně dost nepovedené, zmatené, překombinované a mizerně natočené a to to bylo prosím pěkně v Benátkách chjooo. ()
Ano, bylo to prostinké a prostoduché, Lautner má za sebou mnohem lepší filmy, o Belmondovi nemluvě. Jenže, mluvě o Belmondovi, bylo to šarmantní, mělo to semo tamo i vtip, neuráželo to vkus diváka a bylo to zábavné. ()
Ťažko označiť za komédiu niečo, čo nie je vtipné. Gašparko je skôr blbina, ako komédia a myslím, že by takýto názov mohol byť oficiálne zaradený medzi subžánre. Belmondo omylom príde k niečomu, po čom idú všetci a má to veľkú hodnotu. Výsledkom nie je sled vtipných gagov, ale kopa mŕtvol, častokrát krásnych žien, čo ešte viac otrháva film od humoru. Galabru je iba taký komerčný ťah v titulkoch, má tu nejaké dve cameá. ()
Taká klasická dobrá komédia s Belmondom, ale aj iné známe tváre francúzskych hercov. ()
Tenhle film se prostě nepovedl. ()
České znění - Česká televize 2001 (Krampol). V první polovině místy zábavný, ve druhé totálně zmatený pokus o krimikomedii, kdy se sami přistihnete, že už zoufale vyhlížíte konec. ()
Slabší Belmondovka bez akce a jiných zábavných taškařic, které Belmondo dělal ve svých nejlepších filmech. ()
Tohle že dělali tvůrci geniálního Policata nebo rošťáka? Vždyť to nemá hlavu patu, chvíli je to komedie, chvíli střílečka s hromadou mrtvých, plus řada nelogičností (třeba vjedete do hotelu na lodi a druhý den jsou dveře opravené, aniž by bylo co znát? Nebo ta červená tečka ze zaměřovače, ta snad dovedla mířit i za roh, skrz schodiště bez oken a tak. A ten zapalovač by tam určitě zůstal celou dobu ležet a uklízečka by ho nevyhodila. Kde se najednou nad zálivem vzal ten vrtulník a proč mu pomohl? Atd.) Neměl bych nic proti, pokud by cíleně šlo o parodii od začátku, trochu surrealistickou, ale parodii, ale takhle se to mlátí mezi několika žánry, včetně vaudevillové grotesky, která sem spadla kdoví odkud. a každý jeden popírá ten druhý. Jde vlastně jen o sled scének jen velmi volně pospojovaných, každá jakoby na jiné téma, do toho je dokonce hlas vypravěče, ale celé to nemá tvar naprosto žádný. Inu, ne každý je Blier, a tady to asi chtěli natočit blierovsky, a nepovedlo se. Takže nakonec k zapamatování jsou jen krásné hnědé oči Mirelly D´Angelo a dva kaskadérské kousky Belmonda, z nichž ten přelet nad Benátkami asi musel dát dost fušku, ()
Tento film je prostě "kašpařina" od začátku až do konce, ve kterém hlavní roli ztvárnil neodolatelný Bebel v klasickém balení, tedy trochu rošťák, svůdník, podvodník a šarmantní mluvka. Nicméně film celkově vyznívá trochu zmatečně a ke konci už začíná být trochu dlouhý. Tak tentokrát za tři. ()
Reklama